5 речей, які не можна робити в автомобілі з повним приводом
![](https://mashyna.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/1617550075_hummer-teper-vozrozhden-i-v-vide-vnedorozhnika.jpg)
Повний привід допомагає долати перешкоди і забезпечує додаткове зчеплення. Однак водіям слід знати, як правильно поводитися з повноприводними автомобілями, передає «Твоя МАШИНА» .
1. Нерозуміння принципів роботи повного приводу
Мало хто знає, що є безліч видів повного приводу. До слова, ніхто точно не може сказати, в чому між ними різниця, і звідси виникає плутанина. Варто знати, що повний привід буває постійним і вибраним. Перший добре себе показує на бездоріжжі, але для міста він не підходить. Для поїздок по місту більше підходить обираний привід, який можна налаштовувати в залежності від умов.
2. Неправильна поведінка на крутому повороті
Повний привід забезпечує більш безпечне маневрування, проте все одно необхідно проявляти обережність. Тут не працюють ті ж прийоми, що з задньопривідними моделями. Проходячи вигини дороги на повноприводному автомобілі, завжди потрібно знижувати швидкість і не збільшувати обороти двигуна, поки не буде пройдена велика частина повороту.
3. Провокування посиленого зносу системи приводу і шин
При постійному гальмуванні на поворотах температура деяких деталей може різко зрости, і трансмісія пошкодиться. Також швидше зношуються шини. Тому в автомобілях з повним приводом режим 4WD варто використовувати лише на слизьких або нерівних ділянках, а на звичайних дорогах перемикатися в режим 2WD.
4. Ривок з місця
Різкий старт шкідливий для всіх машин, тому що сильно навантажується КПП. Найважче швидкий старт на високих оборотах переносять автоматичні трансмісії.
5. Переоцінка абсолютної стійкості і безпеки на дорозі
Повний привід створений для поліпшення тяги і підвищення стійкості при русі, проте він все ж не дає повної безпеки. Також за рахунок більшої ваги гальмівний шлях збільшується. Посилити зчеплення з дорогою допомагають спеціальні шини, що збільшують коефіцієнт тертя.