Очищення дросельної заслінки в автомобілі: як зробити роботу двигуна більш плавною

Регулярне чищення дросельної заслінки вашого автомобіля може значно поліпшити його керованість і продуктивність. Дросельна заслінка контролює потік повітря в двигун. Утримання цього компонента в чистоті дозволяє вашому автомобілю працювати помітно плавніше.

Чому важливо чистити дросельну заслінку
Брудна або забита дросельна заслінка може призвести до нестійкого холостого ходу, поганого прискорення і навіть відмови двигуна. Чищення дросельної заслінки – це просте завдання, що не потребує спеціалізованих знань, яке можна виконати за 10-15 хвилин. Зазвичай рекомендується проводити цю процедуру кожні 50 000 кілометрів. Ознаки, що вказують на необхідність чищення дросельної заслінки, включають нестійкий холостий хід, мляве прискорення і труднощі з перемиканням передач.

Для чищення дросельної заслінки вам буде потрібно:

  • Викрутка або набір головок
  • Гумові рукавички і захисні окуляри
  • Очищувач дросельної заслінки
  • Щітка для чищення або зубна щітка
  • Чисті ганчірки або паперові рушники
  • Універсальне масло
  • Ватні палички
  • Очищувач датчика масової витрати повітря (за бажанням)

Спеціалізований спрей для чищення дросельної заслінки можна придбати в будь-якому автомагазині або у відділі автотоварів господарського магазину. Як альтернативу можна використовувати WD-40 або очищувач карбюратора.

Крок 1: Знайдіть і від’єднайте дросельну заслінку
Почніть із пошуку дросельної заслінки під капотом. В автомобілях із прямим уприскуванням палива вона зазвичай розташована між повітряним фільтром і впускним колектором, а в старих автомобілях є частиною карбюратора. Якщо вам важко її знайти, попросіть кого-небудь натиснути на педаль газу при вимкненому двигуні. Це викличе помітний рух дросельної заслінки, оскільки вона пов’язана з акселератором.

Після того як ви знайшли дросельну заслінку, від’єднайте акумулятор для безпеки. Переконайтеся, що двигун вимкнений, і спочатку зніміть негативну клему. Зніміть будь-які шланги і повітроводи, під’єднані до дросельної заслінки. Ви можете маркувати їх малярською стрічкою, щоб потім знати, який шланг куди підключати.

Крок 2: Нанесіть очищувач
Одягніть гумові рукавички і захисні окуляри перед нанесенням очищувача на дросельну заслінку. Це захистить вас від шкідливих хімікатів, що містяться в очищувачі. Можна розпорошувати очищувач на дросельну заслінку, не знімаючи її. Головне – не переборщити з кількістю. Очистіть обидві сторони заслінки. Якщо у вашого автомобіля тросикова дросельна заслінка, її можна відкрити вручну.

Крок 3: Очистіть від бруду
Акуратно очистіть внутрішню частину дросельної заслінки зубною щіткою, щоб видалити бруд, лак або смолу. Використовуйте ганчірку або паперовий рушник для видалення залишків. Якщо після цього все ще залишається бруд, продовжуйте розпилювати очищувач, чистити і протирати доти, доки метал не стане чистим і блискучим. Уникайте потрапляння очищувача на датчики і прибирайте всі залишки рідини з навколишніх компонентів.

Крок 4: Очистіть датчик масової витрати повітря (за бажанням)
Датчик масової витрати повітря (MAF) забезпечує правильний потік повітря в двигун. Його чистка може поліпшити роботу автомобіля та економію палива. Знайдіть MAF-датчик, зазвичай це невеликий чорний квадрат між дросельною заслінкою і повітряним фільтром. Зніміть його за допомогою хрестової викрутки і розпиліть очищувач з відстані близько 10 см на срібний дріт або пластину датчика. Дайте йому висохнути на повітрі протягом години, потім встановіть його назад.

Крок 5: Збірка та тестування
Використовуйте маркування, зроблене раніше, щоб правильно під’єднати всі шланги і повітроводи до дросельної заслінки. Перевірте всі з’єднання і надійно затягніть кожне кріплення. Після складання запустіть двигун і дайте йому попрацювати на холостому ходу кілька хвилин. Потім проведіть тест-драйв, щоб переконатися в поліпшенні керованості та продуктивності автомобіля.

Поради для найкращих результатів

  • Використовуйте якісний очищувач від перевіреного виробника.
  • Не перестарайтеся з розпиленням очищувача.
  • Дайте двигуну попрацювати кілька хвилин після складання.
  • Чистіть дросельну заслінку кожні 50 000 кілометрів або в міру необхідності.
Джерело MotorTrend
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти