Рециркуляція повітря в машині: для чого потрібен режим, коли вмикати та вимикати
Режим рециркуляції повітря дуже важливий для клімату в салоні та комфорт. Про те, навіщо потрібна рециркуляція та у яких випадках її потрібно включати, розповість «Твоя МАШИНА».
Насправді кнопку рециркуляції правильніше називати перемикачем каналів забору повітря у салон. Дія кліматичної установки автомобіля заснована на поширенні по салону потоків повітря: підігрітого взимку, охолодженого влітку або просто вуличного повітря.
У всіх вищезгаданих випадках повітря може забиратися або з вулиці, або з салону. При режимі рециркуляції повітря для печі, кондиціонера або вентиляції береться з салону.
Таким чином, рециркуляцію слід включати, коли попереду їде машина, яка виділяє велику кількість вихлопних газів. Важливо перейти на рециркуляцію перед тим, як вентилятор встигне засмоктати порцію вихлопу. Але це не страшно власникам машин із ефективними вугільними фільтрами салонного повітря.
Також на рециркуляцію варто перейти при їзді по курній дорозі. Сучасні салонні фільтри можуть утримати пил, але режим рециркуляції допоможе заощадити ресурс фільтра.
Третій випадок, коли рекомендується використовувати рециркуляцію – коли хочеться швидко прогріти салон. Тоді теплообмінник обігрівача нагріватиме не морозне вуличне повітря, а вже підігріте повітря із салону. Те саме стосується охолодження салону – влітку використовувати кондиціонер слід із включеним режимом рециркуляції.
Однак, є ситуації, коли включати рециркуляцію не можна. Так, не слід це робити взимку, тому що вікна можуть запітніти. Також не варто надовго включати рециркуляцію, тому що тоді в салон не надходитиме свіже повітря. Це спричинить легке кисневе голодування та знизить концентрацію водія.