Українцям розповіли, як вибрати дроти для прикурювання, якщо села АКБ
Якщо акумулятор посаджений, то запустити замерзлий двигун можна, якщо протягнути два товсті дроти від батареї іншої машини. Але цей спосіб не завжди працює, передає «Твоя МАШИНА».
На перший погляд здається, що пусковий кабель це дуже простий пристрій. Він призначений для передачі струму від акумулятора однієї машини до стартера іншої. Сила струму становить 200-300 А залежно від об’єму двигуна, температури та якості масла в картері. Велике значення має опір кабелю – якщо воно буде надто великим, струму від автомобіля-донора не вистачить для провертання стартера.
Опір створюється за рахунок мідної жили проводів, але основні втрати відбуваються в точках з’єднання проводу із затискачами-крокодилами і в місцях, де вони контактують з клемами акумуляторів. У місцях з поганим контактом відбувається нагрівання і велике падіння напруги (2-5 В), і стартеру все одно не вистачатиме енергії.
При покупці пускового кабелю слід звертати увагу на такі параметри:
• Загальний діаметр мідної жили кабелю повинен бути не менше 4,5-5 мм (корисна площа перерізу бажана в межах 12-35 мм2 залежно від об’єму двигуна). Йдеться про діаметр міді, а не про загальну товщину дроту з ізоляцією.
• Затискачі-крокодили повинні бути міцними, з тугими пружинами і великою контактною поверхнею, щоб падіння напруги в місцях підключення до клем АКБ було меншим.
• Кабель у затискачах повинен бути зафіксований міцно та з великою площею контакту з металом крокодила. Бажано, щоб мідний дріт був з’єднаний з обома «щелепами» затиску, щоб зменшити падіння напруги.
• Не варто купувати надто довгий провід. Достатньо буде 2,5 м.
• Кабель має бути гнучким на морозі. Якщо неякісна пластикова ізоляція потріскається та осипиться з мідного провідника, може статися коротке замикання з виходом батарей з ладу та невеликою пожежею.