Весняна відлига: чому це погано для автомобіля

Вважають, що найважчий сезон для автомобілістів – це зима. Проте навесні проблем не менше, передає «Твоя МАШИНА».
Слизько
Весною характерні перепади температур. Тобто опівдні сніг тане, а ввечері знову замерзає, покриваючи дороги льодом. Особливо схильні до обмерзання мости та шляхопроводи, проїжджа частина яких додатково охолоджується повітрям знизу.
Фарба
Вода то тане, то замерзає не лише на дорозі, а й на кузові автомобіля. Це погано позначається на ЛКП. Потрапляючи в сколи та мікротріщини, вночі вода замерзає та розширюється. Таким чином, пошкодження збільшується, і до кінця холодного сезону кузов буде прикрашений цятками пошкоджень фарби.
Корозія
У всіх машин старше 5-7 років під днищем утворюються пошкодження захисного антикорозійного покриття. Незахищений метал уразливий для корозії, і навесні є всі умови для розвитку іржі. Також прискорюють процес дорожні реагенти, які використовують у містах.
Шини
Через добові коливання температури на дорогах утворюються ділянки, де лід або ущільнений сніг чергується з чистим асфальтом. Коли машина їде такою поверхнею, на ділянці льоду колесо буксує, а при попаданні на асфальт інтенсивно стирає шину. Особливо таких ситуацій не люблять зимові шини.
Промерзання
Якщо залишити автомобіль у калюжі, то вранці вона виявиться замерзлою в лід. У такому разі не варто намагатися виїхати з нього за рахунок сили двигуна, тому що можна пошкодити зчеплення або трансмісію.