Водіям розповіли, як зробити, щоб при роботі мотора витрата палива дорівнювала нулю

Нині постійного зростання цін на пальне водії прагнуть витрачати його максимально економно. Про один із способів розповість «Твоя МАШИНА».

Щоб зрозуміти, за якої потужності їздити найбільш комфортно, слід виходити зі швидкісних характеристик мотора. Для розрахунку параметрів можна використовувати рівняння av + bv2 + cv3, де:

• v – швидкість їзди;
• a – опір гуми коченню, а також тертя усіляких вузлів у транспортному засобі (гальмівні колодки або підшипники коліс);
• b – тертя компонентів та опір коченню за оптимальної потужності, необхідної для коректної роботи насосного обладнання;
• c – аеродинамічний опір, тобто площа лобової поверхні, щільність повітря та коефіцієнт волочіння.

Наведені параметри можуть відрізнятися залежно від технічних характеристик транспортного засобу. Але принцип залишається таким: що вища швидкість, то вища потужність потрібна. Тобто якщо на швидкості 80 л. потрібно 20 л.с., то за 160 км/год потужність зростає до 100 л.с.

Теоретично мінімальний витрата досягається при їзді на швидкості 1 км/год, але насправді не все так просто. Агрегат споживає паливо, навіть коли машина стоїть дома. У міру набору швидкості зростає ККД двигуна. Агрегат витрачає фіксований обсяг пального для оптимальної роботи та обслуговування додаткових вузлів.

Навіть на нейтральній передачі витрата не буде нульовою. Також варто врахувати, що паливо потрібне не тільки мотору, а й іншим системам.

Таким чином, паливо не витрачається тільки якщо автомобіль рухається накатом з гори. Справа в тому, що принцип дії бортового комп’ютера за миттєвими витратами спроектований так, що враховується довжина та кількість імпульсів. При їзді накатом імпульси не передбачені, через що витрата стає нульовою. Але при їзді з гори рекомендується гальмувати, щоб зробити подорож безпечною.

Джерело novate.ru
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти