Українцям розповіли, які запчастини з розбирань можна використовувати, а які – не можна
Більшість автомобілістів в Україні використовує запчастини для своїх машин з різних авторозбірок. Але ось що ховається за старими деталями ніхто не знає і тут треба бути дуже обережним.
Найпопулярнішими є деталі передньої частини кузова, які найбільш популярні і на первинному, і на вторинному ринках кузовних запчастин. Тут немає жодних складнощів у підборі. Ви можете оцінити всі масштаби пошкоджень конкретної деталі і прийняти правильне рішення.
Що ж до двигунів, то перевірити ступінь зносу деталі силового агрегату не завжди просто – потрібні особливі знання та високоточний інструмент. Більш-менш прийнятним винятком буде хіба що двигун із “молодого” авто, який потрапив у тяжку ДТП без пошкодження передньої частини.
Не варто купувати б/у коробки передач серед тих, які хронічно недовговічні на певній моделі авто – наприклад, варіатор CVT деяких типів. Те саме стосується і деталей типу дисків зчеплення, фрикціонів, двомасових маховиків, тощо.
Підбір уживаних частин для підвіски ускладнюється тим, що деякі з них містять “деталі-розхідники”. Проте важелі та стійки амортизаторів купують майже всі власники “битків”, які проходять відновлення.
Фари та задні ліхтарі в сучасних машинах коштують чималих грошей, тому дуже часто власники пошкоджених машин купують саме б/в оптику. Крім того, неоригінальна оптика дуже часто гірша за якістю – прозорий пластик швидко жовтіє, а довговічність лінз нижча за бажану. Так що оригінальна фара буде непоганим варіантом для вашого авто.