Назвали типові поломки автомобілів в евакуації: як їх уникнути
Як і в кожній далекій подорожі, машини біженців, яким довелося терміново їхати з місця обстрілу, ламаються в дорозі. Відмінність у тому, що організувати ремонт за умов війни складніше. Але щоб не опинитися з поламаним автомобілем посеред траси, пропонуємо ознайомитися з декількома порадами, які допоможуть цього уникнути.
Падіння рівня оливи у двигуні. Для деяких сучасних двигунів підвищений апетит оливи є типовим явищем, особливо на високих оборотах, притаманних заміським трасам, навіть якщо двигун абсолютно новий. Тому всім автомобілістам радимо мати з собою на долив хоча б літрову упаковку оливи, а краще – дві.
Виток рідин – гальмівної, антифризу, оливи. Якщо перед поїздкою не вдалося провести ревізію вразливих систем, для працездатності яких потрібна певна рідина, радимо під час руху постійно стежити за приладами – температурою двигуна та контрольними лампами тиску оливи та рівня рідин.
Паливна система. Двигуни автомобілів з евакуйованими зупиняються через забиті паливні фільтри та засмічені форсунки. Передбачається, що це відбувається через заправку зі старих каністр та в польових умовах. Дрібні частки іржі передчасно забивають паливні фільтри та сітки бензонасосів. А заправка бака з каністри через лійку у вологу або дощову погоду дозволяє потрапляти в бак воді, яка робить свій внесок у роботоздатність паливної системи.
Витратні деталі. Багато машин в умовах евакуації змушені затримуватися на ремонт через банальне зношування витратних деталей – гальмівних колодок, шлангів гідроприводів, сайлентблоків, втулок стабілізаторів і т.д. Єдиною порадою тут буде вчасно дивитися за технічним станом вашого автомобіля, щоб у майбутньому не було таких проблем.
Також не варто вирушати у далеку подорож у воєнний час на низькопрофільних шинах. Вони вразливі, важко ремонтуються і досить тяжко знайти їм заміну.