Скасування “безкоштовного розмитнення”: за та проти

Голова комітету з питань податкової та митної політики Данило Гетьманцев розробив законопроект №7311, згідно з яким зниження податків на пальне та скасування їх на ввезення автомобілів скасовується. Причина – втрати бюджету від безмитного імпорту та ввезення дорогих автомобілів без податків. Проте його колеги не бачать у цьому потреби.

Зокрема, нардеп від “Слуги народу” Ігор Фріс на своїй сторінці у Фейсбуці висловився проти цього законопроекту. “Я проти скасування пільг щодо розмитнення авто. Нехай везуть машини. Обмежити вік, вартість, кількість в одні руки, відчуження протягом 5 років, пункти пропуску. Але нехай везуть. І собі, і воюючим хлопцям. Я проти збільшення ПДВ на пальне. І без цього палива немає. Будемо на велосипедах всі їздити скоро», – упевнений Фріс.

Лідер громадської організації “Авто Євро Сила” Олег Ярошевич вважає, що чинний закон дозволяє у стислий термін забезпечити ЗСУ, територіальну оборону автомобілями для максимально швидкого пересування територією України.

Крім того, такі міста, як Чернігів, Буча, Ірпінь, Гостомель та майже весь Схід постраждали від окупаційних військ. Останні просто забирали транспортні засоби, вивозили за межі України до рф чи інших країн. Сотні тисяч людей втратили власні транспортні засоби, залишаючи окуповані міста. Я вважаю, що це необхідний закон, який дав би розвиватися країні”.

Співзасновник “Нової пошти” Володимир Поперешнюк також висловився за збереження пільг. “Орки руйнують нашу економіку ракетами, снарядами, а депутати – законами. Україна після війни має два варіанти економічного розвитку. Або стати економічним дивом, швидко відновитися і перетворитися на найбагатшу націю, або залишитися найбіднішою країною Європи, яка, до того ж, постраждала від війни Якщо ми нарешті проведемо ринкові реформи – здійснимо дерегуляцію, приватизацію, скоротимо чисельність чиновників, істотно зменшимо податки, ліквідуємо митні платежі, ми неодмінно станемо Східноєвропейським тигром, – вважає Володимир. – Якщо цього не зробити, залишимося європейською злиднями і жоден план Маршалла не допоможе”.

Митники – на стороні відміни “нульового розмитнення”. За словами першого заступника Держмитслужби Олександра Щуцького, “за час дії цього закону було ввезено понад 14 тисяч автомобілів і цей потік лише збільшується. Якби за них було сплачено податки, держава отримала б 1 мільярд 400 млн гривень до держбюджету”.

Гендиректор асоціації автоімпортерів ВААІД Олег Назаренко – за рівні можливості офіційних імпортерів та фізосіб. Він каже, що зараз офіційні імпортери опинилися у менш вигідних умовах, проте діють згідно із законом. “Незважаючи на можливість перейти на 3 групу та не сплачувати ПДВ, мита та інші податки при імпорті автомобілів, жоден учасник ВААІД не зробив цього і сплачує ПДВ, мито та акциз при імпорті авто, – каже Назаренко. – Ввозять і зараз! Сплачують податки і допомагають ЗСУ!”

Водночас, інші “десятками автомобілі без податків декларують”, – вражений Назаренко.

Джерело auto.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти