Daewoo Lanos (Sens): приховані налаштування автомобілів
Мало хто знає, що у Daewoo Lanos є цікаві «електронні таємниці», які вам можуть знадобитись.
Зчитування кодів несправностей Lanos
Автомобіль з електронним блоком керування двигуна зазвичай просто подає сигнал «Check Engine» за будь-якої несправності. Проте цей сигнал з’являється навіть за найменших проблем — і варто зрозуміти, де саме ця проблема. Напрямок пошуку вкажуть коди несправностей: автомобіль наче сам повідомляє про місце, де йому болить.
Як перевірити коди несправностей Lanos?
У салоні, близько педального вузла, потрібно знайти «фішку» підключення діагностичного обладнання (комп’ютера). Далі при умові вимкнутого запалювання потрібно замкнути контакти «А» і «В», для чого знадобиться невеличкий шматочок дроту. Наступний крок — необхідно увімкнути запалювання, проте не запускати двигун, і звернути увагу на миготіння індикатору «Check Engine». Його миготіння і є кодами несправностей. Контрольний код записаний як «12»: тобто, одне швидке включення і зразу два швидких включення — після чого йде пауза. Якщо індикатор дає миготіння тільки «12», це означає нормальний стан роботи всіх систем двигуна. Після завершення діагностики система також видає код «12». Тобто, якщо миготіння буде у форматі лише «12», то це означає «все нормально, несправностей немає». Проте якщо спалахування йдуть у форматі, наприклад, «12… 33… 12», то це означає код несправності «33» (в цьому випадку — несправність реле паливного насоса; детальну розшифровку різноманітних кодів несправностей можна знайти на онлайн-ресурсах).
Також варто додати, що під час такої діагностики примусово вмикається електропривод вентилятора охолодження, муфта кондиціонера, починає спрацьовувати регулятор холостого ходу тощо — це нормально, не лякайтесь. Навпаки: все зроблено так, аби була можливість задіяти та перевірити якомога більше систем автомобіля.
Цей метод підходить для автомобілів Lanos (Daewoo Lanos, ZAZ Lanos, Chevrolet Lanos) з 8-клапанним 1,5-літровим двигуном SOHC (що найбільш поширений для цієї моделі) та має контролер IEFI-6 з двома блакитними «фішками» підключення. Також підходить для автомобілів Lanos з 16-клапаним 1,6-літровим двигуном DOHC та має ITMS-6F з червоною та білою «фішкою» підключення. Цей метод не підходить для автомобілів Sens (Daewoo Sens, ZAZ Sens, Chevrolet Sens).
Регулювання проміжку спрацювання двірників для Lanos та Sens
Зазвичай сучасні автомобілі мають декілька режимів спрацювання щіток склоочисників (двірників): постійна робота у повільному чи швидкому темпі, або періодичні ввімкнення через певний проміжок часу. Для регулювання цього проміжку часу в більшості моделей автомобілів є перемикач на 3-4-6 позицій, він розташований як раз на важелі ввімкнення двірників. Це дозволяє зручно регулювати час спрацювання «двірників», залежно від інтенсивності дощу. Проте на автомобілях Lanos та Sens такого перемикача немає.
Як виставити час спрацювання «двірників» на Lanos Sens?
Потрібно основним перемикачем увімкнути «двірники» у положення проміжного спрацювання (з паузою), а потім легенько натиснути перемикач «на себе», наче бажаєте омити скло, й через певний бажаний проміжок часу натиснути його ще раз. На кожне таке натискання спрацюють «двірники», система запам’ятає цей проміжок часу (наприклад, 3-5-10 секунд) — і далі буде працювати з його урахуванням. Якщо потрібно прибрати пам’ять спрацювання, то можна лише однократно натиснути важіль й не натискати його другий раз. В такому випадку система керування буде витримувати максимальний проміжок часу для періоду спрацювання двірників: 20-25 секунд.