Назвали найпроблемніші коробки, які зустрічаються на кросоверах

Автомобільні експерти розповіли, які найпроблемніші коробки зустрічаються на кросоверах.

Існує цілий список коробок передач, які за своєю природою є недовговічними та вразливими до різних поломок. Багато неприємностей виявляються вже через 60-80 тис. км пробігу або раніше, якщо не дотримуватися основних правил експлуатації та обслуговування.

1. 6T30 (Chevrolet, Opel)

Автоматична коробка 6T30 активно використовувалася з 2008 року на кросоверах Opel Mokka, компактвенах Chevrolet Orlando та інших автомобілях цих двох автоконцернів. Купувати автомобілі з такою трансмісією на вторинному ринку дуже ризиковано, особливо у поєднанні з 1,8-літровими силовими агрегатами. Та й двигуни об’ємом 1,6 літра важко їй даються.

АКПП 6T30 орієнтована на невисокі показники крутного моменту – до 200 Нм. Агрегати, що поставлялися в продаж до 2010 року, піддавалися швидкому перегріву, після чого перегоряли фрикціони, деформувалися гідротрансформатори та кошики.

Поряд з цим власники скаржилися на швидке вироблення втулок, суттєві вібрації та появу слідів підтікання олії. Навіть за дбайливого відношення можна було зіткнутися з такими симптомами вже через 40-60 тис. км пробігу. Ближче до 2014 року частина проблем була усунена, а робочий ресурс коробок збільшився до 250 тис. км.

Такі проблеми мають коробки 6Т40, які встановлювалися на автомобілі Opel і Chevrolet свіжіших версій. Серед додаткових проблем спостерігалося руйнування хвилястої пружини. Її уламки могли пошкодити масляні канали і викликати гірші наслідки.

2. Jatco JR507E

Ця трансмісія зустрічається на повнорозмірних кросоверах та позашляховиках різних автоконцернів, але переважна більшість комплексів встановлена на автомобілі Nissan, включаючи Pathfinder та Patrol до 2016 року випуску. До 2010 року їх можна було виявити на машинах Infiniti.

Jatco JR507E ідеально підходить для силових установок V8 і найчастіше проходить до 350 тис. км. Але його електронні компоненти дуже примхливі, а якщо практикувати агресивний стиль водіння з частими ривками, пробуксовками та перевантаженнями, це призводить до плачевних наслідків.

У трансмісіях перших версій спостерігалися проблеми з «мозками», а також протікання охолоджуючої рідини в олію. Але незабаром інженери усунули ці дефекти.

Проте збереглася вразливість до перегріву. І якщо ви віддаєте перевагу агресивному стилю водіння і часто пересуваєтеся по глибокому бруду, це може спровокувати знос гідротрансформатора або соленоїдів. Для цієї трансмісії важлива своєчасна заміна олії та відстеження її рівня. Навіть дрібні ремонтні роботи можуть призвести до суттєвих фінансових витрат.

3. AL4 (DP0)

Модернізований “автомат” цієї серії встановлювався на кросовери Renault Sandero та Duster. Тому якщо ви зацікавлені у покупці автомобіля французької марки, краще відмовтеся від екземплярів із пробігом понад 100 тис. км, де встановлені такі коробки. Натомість слід взяти варіант з «механікою».

Основною проблемою трансмісії є швидке руйнування головного соленоїда під час перегріву. Ще зносу піддаються втулки валів та «мозки».

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти