Назвали 10 легендарних позашляховиків 90-х років: брутальні та чудові

Автомобілі категорії SUV з 1990-х років відзначалися своєю масивністю, вражаючими характеристиками та неперевершеною прохідністю. Не дивно, що на їх боках часто можна було побачити написи “Танки бруду не бояться!”. Ці легендарні автомобілі 90-х років мають своє місце і в сучасності, здатні конкурувати з новітніми моделями.

1. Land Rover Discovery I

Випускався з 1989 до 1998 року, Land Rover Discovery I мав різні версії двигунів. Перші моделі оснащувалися турбодизельним двигуном об’ємом 2,5 л і потужністю 107 к.с., яка пізніше зросла до 122 к.с. Також були доступні бензинові двигуни, зокрема популярний V8 об’ємом 3,5 л і потужністю 144 к.с. Автомобіль мав повний привід і нерозрізні мости, що дозволяло легко подолати будь-які перешкоди.

2. Land Rover Defender

Land Rover завжди славився своєю якістю і здатністю відповідати потребам споживачів. Випуск нової моделі Land Rover Discovery вирішено було пов’язати з класичним всюдиходом Defender.

Він одразу здобув популярність. Під капотом Defender був розміщений 2,8-літровий бензиновий двигун BMW M52B28, який працював з п’ятиступінчастою МКПП LT77 або чотиришвидкісним “автоматом” ZF 4HP22. Цей всюдихід швидко став класикою бренду.

3. Toyota RAV4

Toyota RAV4 був швидко прийнятий громадськістю і вважався одним з найпрестижніших позашляховиків протягом кількох десятиліть. Він мав достатню потужність для подолання важких дорожніх умов і одночасно мав елегантний зовнішній вигляд, що приваблював на вулицях міст. У 90-х роках Toyota RAV4 вироблялася з високою надійністю та міцністю.

Хоча вживані автомобілі цієї марки можуть мати проблеми з витоком оливи, їх куленепробивність стала легендарною. Варто відзначити, що ціна на такі автомобілі є доступною, особливо з урахуванням того, що вони за багатьма показниками перевершують сучасні моделі SUV.

4. Toyota Land Cruiser 80

Всюдихід Toyota Land Cruiser 80 випускався у період з 1990 по 1998 рік. У порівнянні з попередньою моделлю LC 60-ї серії, він був справжнім проривом з новим дизайном, збільшеною довжиною (482 см) та колісною базою (285 см), а також з пружинною підвіскою замість ресорної.

Панель приладів була розміщена під стильним козирком, але самі прилади залишилися традиційними зі стрілочними показниками, що підкреслювало брутальний образ цього всюдихода. Однак базова версія не мала особливого комфорту і розкіші. В ній відсутній був кондиціонер та електросклопідйомники, а сидіння були покриті не тканиною, а дермантином. З іншого боку, у версіях люксового класу було все, чого не було у базових моделях, а також унікальні крила.

Щодо силових установок, Toyota Land Cruiser 80 оснащувався рядними шестициліндровими бензиновими або дизельними двигунами. В основному на українському ринку пропонувалася версія з атмосферним дизельним двигуном об’ємом 4,2 л і потужністю 130 к.с. Пізніше з’явилися турбовані варіанти з потужністю 165 к.с. та 170 к.с. Коробка передач була п’ятишвидкісною механічною або чотириступінчастою гідромеханічною.

5. Hummer H1

Легендарний Hummer був побудований на базі М998, спочатку призначався для військових цілей. Він мав неперевершені характеристики прохідності по важкому ґрунту, що відповідали вимогам військових місій в умовах підвищеного ризику. Інспіровані успіхом цього непереможного монстра, конструктори створили цивільну версію.

Під капотом цього всюдихіда був 6,2-літровий силовий агрегат Detroit Diesel V8, який працював разом з тришвидкісною автоматичною трансмісією GM TH400/3L80. В міських умовах цей гігант був не дуже зручним для паркування, але зі своїм гордим виглядом він крокував по вулицях великих міст. А на бездоріжжі з ним ніхто не міг змагатися.

6. Mercedes-Benz G-Class

В 1990 році було представлено перше покоління Mercedes-Benz G-Class серії W463. Цей автомобіль приваблював своєю розмаїтістю двигунів. У популярних модифікаціях 300 GE та 300 GD встановлювалися двигуни об’ємом 3,0 літра і потужністю 170 к.с., а також 3,5-літровий дизель потужністю 136 к.с. Вихід автомобіля G-Wagon на цивільний ринок став конкуренцією для Land Rover завдяки своїм надійним характеристикам та прохідності.

У лінійці двигунів були представлені як невеликі чотирициліндрові агрегати, так і об’ємні V12. Цей автомобіль, який люблять називати “Геліком”, мав повний привід і активні диференціали, що блокувалися, що робило його легким та комфортним на пересіченій місцевості. Шанувальники G-Wagon високо цінували його не тільки за позашляхові можливості, але й за розкішний і брутальний зовнішній вигляд. Це справжня автомобільна легенда 90-х років!

7. Jeep Grand Cherokee (ZJ)

Цей неперевершений позашляховик був виготовлений у період з 1993 по 1998 рік. У першому поколінні Grand Cherokee вирізнявся своєю компактністю, його довжина складала всього 4,5 метри. Але це не завадило йому завоювати серця автолюбителів завдяки своєму дизайну та функціональності.

Grand Cherokee мав вражаючу зовнішність, яка виражалася в його розкішному та героїчному стилі. У нього був встановлений шестициліндровий бензиновий двигун об’ємом 4,0 літра або 5,2 літра, з потужністю від 180 к.с. до 212 к.с. Навіть відсутність повноцінної рами не перешкоджала Grand Cherokee виявляти свої високі технічні характеристики.

Автомобіль міг розганятись до 100 км/год за менше, ніж 10 секунд, що було вражаючим досягненням для свого часу, особливо серед інших позашляховиків. У комплектацію Limited входили розкішні функції, такі як кондиціонер, система ABS, електропакет, бортовий комп’ютер, круїз-контроль, а також вишукане оздоблення салону з використанням шкіри та дерева.

У 1997 році була представлена версія Jeep Grand Cherokee з 5,9-літровим двигуном потужністю 241 к.с. Цей автомобіль не піддавався значним тюнінговим змінам, але став справжнім символом 1990-х років.

8. Ford Explorer II

Виробництво позашляховика Ford Explorer II тривало з 1995 по 2001 рік. Базова модель була оснащена шестициліндровим бензиновим двигуном об’ємом 4,0 літра і потужністю 205 к.с. Однак найпопулярнішою стала версія з 5,0-літровим двигуном, який мав потужність 215 к.с. і був поєднаний з п’ятиступінчастою автоматичною трансмісією.

9. Chevrolet Suburban

Випуск автомобіля Chevrolet Suburban тривав з 1992 по 1999 рік. Назва “Suburban” означає “передмістя”. Вперше автомобілі під цим брендом почали виробляти ще у 1930-х роках. Вони були компактними автобусами на шасі вантажівок, які використовувались для службових поїздок. Початкові моделі мали дерев’яні кузови, а потім їх замінили металеві конструкції.

Але варто звернути увагу на Chevrolet Suburban 1990-х років, який входив до дев’ятого покоління цих “передміських” автомобілів. Його довжина становила 5,6 метра. У багажному відділенні були розташовані додаткові складні сидіння, але все одно залишалося достатньо місця для вантажів.

Автомобіль Chevrolet Suburban оснащувався восьмициліндровим бензиновим двигуном об’ємом 5,7 літра і потужністю 250 к.с., або двигуном об’ємом 7,4 літра і потужністю 290 к.с. В якості трансмісії використовувалася гідромеханічна чотириступінчаста автоматична скриня передач. Вантажопідйомність перевищувала 1 тонну, і автомобіль міг буксирувати майже 3-тонний причіп. Салон відзначався масивною передньою панеллю.

Chevrolet Suburban був широко використовуваний в США як приватними власниками, так і у комерційних цілях. Він навіть використовувався в президентських кортежах.

10. Nissan Patrol GR Y60

Nissan Patrol GR Y60 – це легендарний позашляховик, який випускався з 1987 по 1997 рік. Його особливістю, порівняно з іншими всюдихідними автомобілями того часу, був 4,2-літровий дизельний двигун потужністю 124 к.с. Цей автомобіль вирізнявся своєю надійністю і невибагливостю у обслуговуванні та ремонті.

Незважаючи на свій вік, ці позашляховики залишаються міцними і надійними. Вони встановили нові стандарти в автомобільній промисловості та великі можливості для тюнінгу. Вони мали мужню красу, справжню стальну майстерність, але водночас були позбавлені електронних пристроїв, таких як магнітоли, кондиціонери або електропакети.

Крім того, вони були досить комфортними, а конструкція шасі була майже бездоганною. Ці автомобілі були універсальними і підходили як для бездоріжжя, так і для міських умов.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти