Блогер назвав найгірші АКПП, автомобілі з якими слід уникати

У світі автомобілів вибір трансмісії має ключове значення для комфортного та надійного водіння. Але які автоматичні коробки слід уникати? Автоблогер Дмитро Туряниця на своєму каналі у Youtube розглядає десять найненадійніших АКПП, які можуть створити головний біль для власників. Ці проблеми можуть бути особливо актуальними для тих, хто думає про покупку автомобіля. Погляньмо на цей список, щоб бути більш поінформованими при виборі автомобіля.

1. PowerShift DPS6 (6DCT250) від Ford: Ця коробка стала справжньою “лідер” нашого списку через свою нестабільну конструкцію та численні скарги власників. Проблеми включають непередбачувану поведінку на дорозі, знос зчеплення та аварійний вихід на нейтралку.

2. Hyundai M56CF: Корейська коробка, яка має проблеми з валами і підшипниками, особливо якщо встановлюється на потужніші двигуни.

3. Easytronic від Opel: Роботизована коробка з повільним перемиканням передач, що може бути небезпечним на високих швидкостях.

4. Aisin AW5550: Має проблеми в ранніх версіях, але пізніші версії виправили деякі з них.

5. Jatco GF506E: Ненадійна коробка, яка може вийти з ладу вже після 30 тисяч кілометрів.

6. Aisin TF80SC: Починає відчувати проблеми після 100 тисяч кілометрів і часто встановлюється на японські автомобілі.

7. Jatco G11: Вимагає регулярної заміни фільтрів та олії через схильність до засмічення.

8. Гідромеханічна коробка Renault DP-0 та DP-2: Встановлюється на різні моделі Renault, Peugeot та Citroen, але має дуже обмежений ресурс.

9. Гідроматик від General Motors (6330 6T40): Встановлюється на Chevrolet та Opel, але починає відчувати проблеми вже після 30 тисяч кілометрів пробігу.

10. Семиступінчаста коробка передач DSG Q8: Має проблеми зі зносом дисків зчеплення, вібраціями та ривками при їзді.

Пам’ятайте, що ці проблеми можуть бути різними і необов’язково є у всіх автомобілях з відповідними коробками передач. Завжди важливо проводити ретельне дослідження та враховувати відгуки при виборі автомобіля, щоб уникнути потенційних проблем та несподіваних витрат у майбутньому.

Джерело Telegraf
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти