Шість причин відмовитися від купівлі повнопривідного позашляховика

Під час пошуку вживаного позашляховика українці нерідко звертають увагу насамперед на моделі з повним приводом. Але чи так він потрібен у повсякденній експлуатації. Експерти «Телеграфа» назвали шість причин, чому варто відмовитися від купівлі повнопривідного автомобіля.

Ціна
Якщо ви хочете отримати надійну модель, але обмежені в бюджеті, краще утримайтеся від купівлі повнопривідного позашляховика. Такі модифікації коштують дорожче і може вийти так, що вам вистачить грошей на авто з повним приводом сумнівної надійності.

Двигун і витривалість
Як правило, позашляховики, в яких крутний момент передається на всі чотири колеса, дуже сильно перенавантажують свої двигуни, у зв’язку з чим вони швидше зношуються і виходять з ладу.

Охолодження
Оскільки навантаження на двигуни повнопривідних позашляховиків вище, то і на систему охолодження чиниться додатковий тиск. Радіатори тут засмічуються куди частіше, ніж у машинах з переднім приводом.

Передача крутильного моменту
Комплектуючі трансмісії сильно страждають через передачу крутного моменту на всі чотири колеса позашляховика. Як наслідок, свою роботу вони виконують гірше і швидше зношуються.

Підвіска
Задня частина підвіски в повнопривідних позашляховиках має складну конструкцію, а отже, більш вразлива для зносу і пошкоджень.

Витрати на експлуатацію
Повнопривідні позашляховики споживають на порядок більше пального, а також потребують ретельнішого і дорожчого обслуговування. Крім того, під час купівлі уживаної моделі варто розуміти, що попередній власник уже добряче зносив вузли та агрегати авто, у зв’язку з чим витрати на ремонт і обслуговування позашляховика будуть набагато вищими.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти