Чому куплені автомобільні акумулятори ніколи не бувають такі ж довговічні, як оригінальні

Власники автомобілів часто стикаються з неприємною ситуацією, коли новий акумулятор, куплений у магазині, виходить з ладу значно швидше заводського. Цей феномен викликає безліч запитань серед автовласників, і щоб розібратися в причинах, варто розглянути, чим же заводські батареї відрізняються від тих, що продаються на ринку. Експерти ampercar.com допомогли водіям це зробити.

Читайте також:

Автомобілісти можуть видихнути: у Раді відкликали скандальний законопроєкт

Які вживані автомобілі категорично не можна купувати навіть за безцінь

За який індикатор на приладовій панелі українців можуть позбавити прав на півроку

Заводське встановлення: вищі стандарти якості
Однією з головних причин довшого терміну служби заводських акумуляторів є суворий контроль якості. Автовиробники укладають контракти з виробниками акумуляторів, встановлюючи високі стандарти і вимоги до продукції. Якщо постачальник не відповідає цим стандартам, контракт може бути розірвано, що створює сильний стимул для виробників акумуляторів постачати продукцію найвищої якості.

Крім того, автомобільні бренди проводять численні тести на своїх заводах і в лабораторіях, щоб переконатися, що акумулятори витримають експлуатацію в різних умовах. Такі батареї повинні відповідати всім вимогам, починаючи від потужності і закінчуючи стійкістю до вібрацій, перепадів температури та інших стресових факторів.

Проблеми акумуляторів з магазинів
Акумулятори, які продаються в роздрібних мережах, часто проходять менш сувору перевірку. На відміну від заводських поставок, де кожна партія ретельно тестується, магазини отримують акумулятори від різних виробників, якість продукції яких може варіюватися. У результаті, незважаючи на однакові характеристики на папері, фактичний термін служби таких акумуляторів може бути істотно нижчим.

До того ж, процес транспортування і зберігання в роздрібних мережах часто не відповідає ідеальним умовам. Неправильне зберігання, коливання температури і вологості можуть негативно позначитися на ємності і довговічності акумулятора. Важливо пам’ятати, що акумулятор – це не просто коробка, а складний пристрій, який вимагає уважного ставлення на всіх етапах від виробництва до встановлення в автомобіль.

Вплив енергоспоживання автомобілів
Цікаво відзначити, що власники преміальних автомобілів часто стикаються з частішою заміною акумуляторів, незважаючи на їхню вищу вартість. Це пов’язано з тим, що в таких автомобілях встановлено безліч енергоспоживаючих пристроїв і систем, що створює додаткове навантаження на батарею. Навіть найякісніший акумулятор може швидше вийти з ладу, якщо він постійно працює на межі можливостей.

Для власників простіших автомобілів цей фактор менш критичний, що дає змогу їхнім акумуляторам служити довше. Однак варто пам’ятати, що всі акумулятори мають обмежений термін служби, і його тривалість безпосередньо залежить від умов експлуатації.

Технології продовження терміну служби
Проте, якщо ви хочете придбати акумулятор, який прослужить довше, варто звернути увагу на сучасні технології. Наприклад, акумулятори з технологією EFB (Enhanced Flooded Battery) зазвичай служать від 4 до 5 років, що відповідає терміну служби більшості заводських батарей. Якщо ж ви хочете продовжити термін служби батареї до 6-8 років, варто розглянути моделі з технологією AGM (Absorbent Glass Mat). Ці акумулятори більш стійкі до циклічних навантажень і можуть працювати в більш екстремальних умовах, але вони також коштують дорожче.

Економіка виробництва акумуляторів
Окрему увагу слід приділити економічній стороні питання. Виробники акумуляторів орієнтуються на середній термін служби автомобіля, який в Європі становить від 5 до 8 років. Виробництво батарей з довшим терміном служби не є економічно доцільним, оскільки воно потребує значних витрат. Збільшення терміну служби акумуляторів призвело б до зростання їхньої вартості, що зробило б їх менш привабливими для більшості покупців.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти