П’ять міфів про надійність двигунів, які давно перестали бути актуальними
В автомобільному середовищі постійно гуляють найрізноманітніші міфи, багато з яких не позбавлені підстав. Водночас навіть найдостовірніші переконання водіїв час від часу можуть втрачати свою актуальність, оскільки світ не стоїть на місці, а технології постійно розвиваються. Зокрема, це стосується деяких думок про надійність двигунів. Експерти перерахували низку з них, які колись вважалися правдивими, але нині вже є сумнівними.
Читайте також:
Краще не зв’язуватися: з якими водіями побоюються спілкуватися поліцейські
Штраф до 850 гривень: без якого документа українцям заборонена їзда за кермом
За що українським водіям загрожує понад 50 тисяч гривень штрафу: дуже «популярне» порушення
Зокрема, міф про те, що атмосферні двигуни є найнадійнішими. Мовляв, що простіший мотор, то він витриваліший. Насправді сьогодні на ринку повно прикладів надійних турбованих установок і навпаки – відверто поганих «атмосферників». Все тому, що виробники стали частіше використовувати дешеві матеріали для їхнього виробництва.
Та сама причина падіння надійності ланцюгових приводів ГРМ. Якщо раніше вважалося, що ланцюг обов’язково надійніший за ремінь, то зараз однозначно стверджувати про це ніхто з експертів не стане.
Ще один міф, який більше не актуальний, про те, що використання бензину А-95 продовжує термін служби двигуна. Насправді при підвищенні температури паливні присадки втрачають свої властивості і мотор працює як на низькооктановому паливі.
Також втрачає актуальність міф про те, що ресурс двигуна має прямий взаємозв’язок із пробігом автомобіля. Сьогодні механіки більше орієнтуються на мотогодини, оскільки автівки частіше використовуються в міських умовах з щільним трафіком і частими заторами.
Розвіяли експерти також і міф про те, що дорогі мастила кращі за своїми характеристиками, ніж дешеві. Насправді це далеко не завжди так і іноді бюджетний лубрикант ні в чому не поступається преміальному.