Страшний сон будь-якого водія: що робити, якщо зламався ключ у замку запалювання
Мало хто з водіїв буває готовий до ситуації, коли ключ від автомобіля ламається просто в замку запалювання. Незважаючи на те, що на перший погляд ситуація виглядає як жах і жах, панікувати точно не варто, оскільки є низка рішень, які дозволяють впоратися з проблемою без сторонньої допомоги. Експерти порталу «Автосвіт» виділили одразу три з них.
Насамперед слід оцінити ситуацію і зрозуміти, в якому положенні зламався ключ. Витягнути уламок найпростіше в крайньому положенні («0» або «Lock»). Якщо ключ не встиг докрутитися до нього, слід взяти тонку викрутку, вставити її в замкову щілину і виправити ситуацію. У деяких авто ключ можна вийняти із замка тільки в положенні селектора «Р».
Перший спосіб вилучення уламка ключа полягає в його банальному піддяганні тонкими і гострими предметами. За наявності краєчка зламаного жала, що стирчить, можна спробувати вхопитися за нього пінцетом або вузькогубцями. Полегшити завдання допоможе крапля засобу WD-40.
Другий спосіб полягає в просуванні в щілину між зламаним ключем і внутрішньою стінкою личинки замка леза від ручного лобзика. Його зубчики мають бути спрямовані проти руху уламка. Якщо в такому положенні потягнути лезо на себе, то залишки ключа, найімовірніше, також вдасться витягнути назовні.
Третій і найскладніший спосіб вилучити уламок ключа – зняття замка. Тут доведеться повозитися хоча б тому, що замки часто встановлюються таким чином, щоб викрадачам було складно зняти їх. Зокрема, можуть виникнути проблеми під час відкручування болтів, якими часто посилюють кріплення замків.
Якщо ключ зламався після того, як двигун завівся, заглушити його можна шляхом переведення авто на підвищену передачу, натискання на педаль гальма і відпускання педалі зчеплення. Однак такий трюк допомагає тільки в машинах з МКПП. На «автоматі» можна спробувати зняти роз’єми з індивідуальних котушок.