Топ-5 вживаних автомобілів, які краще обходити стороною, якщо не хочете проблем

Купівля вживаного автомобіля — це завжди ризик. Але деякі моделі особливо часто розчаровують своїх нових власників. Надмірна кількість поломок, дорогий ремонт, дефіцит запчастин або конструктивні недоліки — все це може зробити «вигідну» покупку справжнім головним болем.
Твоя МАШИНА зібрала топ-5 вживаних авто, які, за словами експертів та самих водіїв, краще обходити стороною, якщо не хочете регулярно відвідувати СТО.
1. Peugeot 308 (1-го покоління)
На перший погляд — зручний, економний та стильний хетчбек. Але під капотом ховаються проблеми: ненадійна електрика, слабка підвіска, а головне — двигуни серії EP6 (спільна розробка з BMW), які «славляться» масложером, розтягуванням ланцюга ГРМ та перегрівами.
Типові проблеми: турбіна, паливна система, електроніка.
2. Opel Zafira B 1.9 CDTi
Хоча це популярний сімейний мінівен, двигун 1.9 CDTi має сумнівну репутацію. Високий ризик обриву ГРМ, забитих клапанів EGR, залипання заслінок у впускному колекторі. До того ж, вплив сажового фільтра (DPF) часто призводить до зниження потужності.
Ремонт турбонагнітача або DPF може обійтися в десятки тисяч гривень.
3. Chevrolet Aveo (з мотором 1.2–1.4)
Дешевий у покупці, але не надто надійний у повсякденному використанні. Двигуни малопотужні та часто перегріваються, коробки передач «гуляють», а кузов швидко покривається іржею. Погана шумоізоляція та слабка антикорозійна обробка — головні недоліки.
Типові скарги: погано працює ГБО, тече прокладка ГБЦ, електрика «живе своїм життям».
4. Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DSG
Цей автомобіль вважається престижним, але саме комплектації з мотором 2.0 TDI серії BKP та коробкою DSG найчастіше стають джерелом проблем. Слабка паливна система, двомасовий маховик, складне та дороге обслуговування DSG — усе це робить B6 не найкращим вибором на вторинному ринку.
Ремонт DSG або заміна маховика може коштувати більше 50 000 грн.
5. Renault Laguna III (особливо з варіатором)
Попри стильний вигляд і комфорт, Laguna III має низку слабких місць. Варіатори у версіях з бензиновим мотором часто виходять з ладу до 150 тис. км, а дизелі — капризні до якості пального. Електрика також не радує — «глючать» блоки комфорту та мультимедіа.
Варіатор – найчастіша проблема, ремонт або заміна – дорого і складно.
Якщо ви обираєте вживане авто, краще витратити більше часу на перевірку моделі, ніж потім вкладати великі суми в ремонт. Звертайте увагу на історію обслуговування, тип коробки передач, наявність сервісної книги та пробіг. І пам’ятайте: дешевий автомобіль часто виявляється найдорожчим у володінні.