Опубліковано рейтинг китайських автокомпаній, які стрімко набирають популярність в Європі
Аналітики JATO Dynamics опублікували список китайських автомобільних брендів, які вже в 2021 році зможуть домогтися успіху на європейському ринку, інформує Твоя МАШИНА.
JATO Dynamics є однією з провідних світових компаній в сфері обробки даних автомобільного ринку і маркетингових досліджень. Аналітик компанії Феліпе Муньос опублікував дослідження на тему швидкого успіху Китаю на ринку електрокарів. Також експерт назвав шість гравців ринку, за якими варто спостерігати в 2021 році.
Британський бренд MG перейшов у володіння SAIC Motor в 2005 році і з тих пір марка домоглася успіху як в Китаї, так і за його межами. Компактний кросовер ZS EV, який дебютував 1 вересня 2019 року увійшов до списку кращих електрокарів в ряді європейських країн і на даний момент автомобіль вже доступний в Нідерландах і Великобританії, а в найближчому майбутньому буде доступний в Норвегії, Франції, Бельгії, Італії та Австрії. У Великобританії на частку ZS припадає 6% ринку електрокарів і в кінцевому підсумку моделі вдалося стати четвертим за популярністю електрокаром в країні.
Уваги заслуговує і компанія BYD, адже це найбільший в Китаї виробник електрокарів і другий за величиною в світі після Tesla. Не можна не згадати, що BYD є провідним постачальником акумуляторних батарей в світі. Марка вже має сильні позиції в Європі завдяки своїм електричним автобусам, які з’явилися ще в 2010 році.
Читайте також: Названо 10 надійних кросоверів з найменшою витратою палива
За останні десять років Zhejiang Geely Holding Group відкрила для себе європейський ринок завдяки придбанню таких брендів як Volvo і Lotus, а тому Geely має вельми стійку позицію в Європі. Крім того, автовиробник розробив нову платформу електромобілів з відкритим вихідним кодом – SEA, яка стане доступною і для інших автовиробників.
Перспективна компанія Nio вже вважається «китайською Tesla», адже є зразковою моделлю для китайських стартапів NEV, а її революційна концепція «Акумулятор як послуга» (BaaS) привернула велику увагу. На даний момент Nio працює виключно в Китаї, але очікується, що вже в 2021 році автовиробник добереться до Європи. На даний момент в модельному ряду компанії представлені моделі ES8, ES6 і EC6 доступні в піднебесній, а завдяки концепції BaaS ці електрокари можна купувати без батареї, що знижує їх вартість. Якщо ж Nio продовжить використовувати подібний підхід, то напевно зможе кинути виклик будь-якому європейському гравцеві.
Aiways змогла привернути до себе увагу не тільки низькою ціною. У Німеччині пройшли випробування, в ході яких модель U5 проїхала приблизно 15 022 км за 53 дня. Це продемонструвало високу якість продукції китайської компанії і унікальні можливості Китаю на ринку електромобілів.
Не всі китайські бренди намагаються потрапити до Європи завдяки випуску електрокарів. Хорватський бренд Rimac Automobili, який в даний час викупає Bugatti у VW Group, отримав прізвисько «європейська Tesla». Компанія прославилася завдяки інноваційним розробкам на ринку електромобілів, а остання модель – купе C-Two здатна розвивати потужність 1914 к.с. Завдяки своїй діяльності Rimac Automobili зміг залучити фінансування і найбільшим інвестором є китайський виробник акумуляторів Camel Group, який одержує прямий вихід на європейський ринок.
Читайте також: Рейтинг автомобілів, які іржавіють швидше ніж інші авто