Українські водії категорично проти боротьби із заторами за рахунок відмови від автомобілів

Українці виявляють стійкий інтерес до свого автомобільного транспорту, незважаючи на зростаючі проблеми з транспортною інфраструктурою і дорожніми заторами. Дані опитування, проведеного Autolist на замовлення порталу Avtosota.com, розкривають цікаву динаміку ставлення водіїв до мобільності та інфраструктурних питань.

Інформація з опитування свідчить про те, що 69% українців, які володіють автомобілями, використовують їх щоденно, а лише 7% водіїв готові ділитися своїми авто з іншими, щоб зменшити затори. Це свідчить про те, що для багатьох автомобіль є важливим атрибутом повсякденного життя, а можливість власного транспорту вкрай важлива.

Що стосується інфраструктурних питань, 73% водіїв вважають, що затори можна подолати шляхом будівництва нових доріг і розширення дорожньої мережі. І лише 12% готові піти на обмеження у використанні автомобільного транспорту. Ці дані свідчать про невелику популярність ідей обмеження доступу автомобілів до центрів міст, що може бути пов’язано з невеликою розвиненістю громадського транспорту та його нестабільною якістю.

Варто зазначити, що мотористи та власники альтернативного транспорту, такого як велосипеди та самокати, виявляють суттєву незадоволеність інфраструктурою. Понад 90% респондентів вважають її недостатньою та не регламентованою, що перешкоджає їхній безпеці на дорозі. Це віддзеркалює загальну проблему в розвитку інфраструктури для альтернативних видів транспорту та підкреслює потребу в удосконаленні цього напряму.

Згідно з дослідженням, кожен третій учасник, який не має автомобіля, планує його придбати, що свідчить про високу популярність автотранспорту серед населення. Ці дані підкреслюють необхідність подальшого розвитку та вдосконалення транспортної інфраструктури в Україні.

Отже, результати опитування свідчать про складну динаміку в українському транспортному секторі, де наявність автомобіля залишається ключовою для багатьох, а проблеми інфраструктури потребують комплексного підходу та подальшого розвитку.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти