Ремонт та відновлення гідроциліндрів – що це таке?
Гідравлічні циліндри є одним з основних елементів гідравлічних систем – їх робота дозволяє різним типам машин виконувати точні рухи (особливо це стосується циліндрів подвійної дії). Як і всі інші механічні частини, приводи з часом зношуються, і виникає необхідність їх регенерації. Сьогодні ми детальніше розглянемо будову гідроциліндра, найпоширенішу причину поломок і що включає в себе ремонт гідроциліндрів
Як влаштований гідроциліндр?
Незважаючи на те, що це зовсім не складні пристрої, гідравлічні циліндри зазвичай складаються з 15 різних частин – на додаток до основних елементів, таких як циліндр, нижня частина циліндра/циліндра, поршень, поршневий шток і сальник.Циліндр також включає:
- Вушко штока;
- Скребкове кільце;
- Ущільнення залози;
- Напрямні кільця штока;
- Ущільнення сальника циліндра;
- Буферне ущільнення;
- Ущільнення штока поршня;
- Поршневе ущільнення;
- Напрямне кільце поршня;
- Нижнє вушко приводу.
Найпоширеніші причини поломки актуатора
Поломки приводу найчастіше викликані втратою герметичності всередині сальника, а також зовнішніми і внутрішніми витоками. Причинами їх виникнення в основному є:
- Недостатній тиск у системі (занадто високий/низький).
- Наявність домішок в робочому середовищі.
- Надмірне навантаження.
- Зовнішнє пошкодження приводу.
- Знос напрямних штока поршня.
- Фізико-хімічні реакції між робочим тілом і виконавчими елементами.
Як відбувається регенерація гідроциліндрів?
Регенерація гідроприводів – це багатоетапний проект, спрямований на відновлення повної працездатності даного приводу. Нижче ми представляємо загальний перебіг такого процесу – точні кроки, особливо на останньому етапі, будуть відрізнятися в окремих випадках.
Першим кроком у процесі регенерації гідроциліндра є ретельний огляд – циліндр розбирається на частини, які ретельно перевіряються після ретельного очищення. Потім готується детальний технічний звіт, у якому дуже детально описується стан кожної частини. Йдеться не лише про пошук пошкодженого елемента – регенерація спрямована на усунення джерела проблеми, а не лише її наслідків.
Потім створюється пропозиція послуг – компанія/особа, що надає послуги регенерації, готує детальний прайс-лист, який враховує всі необхідні ремонти та витрати, пов’язані з їх виконанням. Сама оцінка зазвичай безкоштовна. Якщо обсяг робіт дуже великий і включає багато різних компонентів, може бути вигідніше придбати новий привод. Багато компаній з регенерації також пропонують виготовлення нових приводів за наявними схемами.
Останнім етапом є ремонт приводу – після затвердження представленої пропозиції постачальник послуг починає роботи з технічного обслуговування та замінює елементи, які вже не підлягають ремонту. Загалом замінені всі ущільнення. Крім того, на цьому етапі можуть виникнути: заміна патрубка циліндра, хонінгування (згладжування) поверхні циліндра, виправлення форми штока (шліфування), заміна підшипників, хромування поршня/штока, виготовлення вушок з самоустановлюючим підшипником або перевірка на діагностичному стенді.
Регенерація та ремонт актуаторів
Як уже згадувалося, регенерація гідроприводів передбачає дуже ретельний аналіз стану всіх компонентів приводу та виявлення джерел проблем. З іншого боку, ремонт — це проста заміна зношеної/пошкодженої деталі без виявлення першопричин несправності.
Отже, якщо ви хочете, щоб ваші гідравлічні циліндри служили ефективно якомога довше, регенерація – це та послуга, яку ви шукаєте. Ремонт актуаторів є більш випадковим і не допомагає усунути менш очевидні проблеми з даним актуатором – часто незначна поломка маленького елемента може призвести до серйозного пошкодження інших компонентів. У цьому випадку, не докопавшись до джерела проблеми, необхідність заміни деталей буде виникати все частіше.
Регенерація гідроциліндрів – резюме
Гідроциліндри (робота яких регулюється гідророзподільниками) є звичайними елементами кожної гідравлічної системи – вони є в сільськогосподарських машинах, робочих вузлах підйомників, будівельних, лісових і гірничих машинах, системах легкових автомобілів і багатьох інших машинах. Хоча це не складні пристрої, вони складаються з багатьох частин, що робить їх відносно сприйнятливими до поломок, особливо якщо нехтувати обслуговуванням. Регенерувати можна як циліндри простої, так і подвійної дії. Цей процес складається з кількох етапів і, на відміну від позачергового ремонту, дозволяє істотно збільшити ефективність виконавчих механізмів – дозволяє точно знати стан окремих елементів, знаходити й усувати причини неполадок, а не тільки їх наслідки. Тому, якщо ми регенеруємо приводи, ми можемо бути впевнені, що вони прослужать безвідмовно тривалий час.