Тест-драйв Suzuki Ignis: маленький, але дуже гордий кросовер

На тест-драйв редакції “Твоя МАШИНА” потрапив компактний гібридний кросовер Suzuki Ignis і він такий милий, що я не можу називати його інакше, ніж “Крихітка Ігніс”)

Це кросовер або сіті-кар? Виробник позиціонує цього малюка, як ультракомпактний кросовер зі сміливим виразним дизайном в поєднанні з урбаністичним функціоналом, який підкреслює унікальність цього автомобіля. Чи так це насправді, давайте дивитися!

Suzuki Ignis побудований на платформі Suzuki Wagon R Plus і являє собою передньопривідний міні-позашляховик з кліренсом 180 мм і високими порогами.

Вікіпедія пише, що цей автомобіль поєднує в собі мінівен, позашляховик і хетчбек. А я б сказала, що це компактний міський автомобіль з підвищеним кліренсом.

Зовні “Крихітка Ігніс” дуже симпатичний, особливо в двокольоровому виконанні, яскравий золотий колір і чорні елементи виглядають органічно і симпатично.

Передня частина і боковини виглядають цікаво, а ось ззаду роздутий бампер і колісні арки не надто гармонійно поєднується з вузькою задньою частиною автомобіля. Цікава решітка радіатора, яка переходить в фари головного світла виглядає в якійсь мірі навіть агресивно і хижо. В цілому вся зовнішність Ігніса кричить про те, що я кросовер, нехай і маленький.

І якщо врахувати, що зі своїми габаритами:

Довжина – 3700 мм;
Ширина – 1690 мм;
Висота – 1605 мм;
Колісна база – 2435 мм;

Ігніс не набагато більше Матиза, у мене він з ним не асоціюється, він сприймається дійсно як кросовер.

На дорогах не часто зустрінеш цього малюка, тому у нас в місті ми неодноразово ловили на собі зацікавлені погляди.

І якщо зовнішній вигляд говорить про те, що це компактний автомобіль, коли сідаєш в салон це відчуття пропадає. У ньому достатньо місця щоб зручно розміститися як спереду, так і ззаду.

Під час їзди по місту до сидінь немає ніяких претензій, навіть відсутність підлокітника не створює дискомфорту, а ось на трасі незручна посадка відчувалася гостро.

Передня панель виглядає просто як за формою, так і по обробних матеріалам.
Першим в очі кидається величезний корпус мультимедійної системи з маленьким монохромним екранчиком.

Нижче розмістився цікавий за формою блок клімат-контролю, що нагадує портативну колонку.

Перед пасажиром знаходиться полка з білим декором, а біля бічних дефлекторів вентиляції присутня імітація «під карбон».

У сонцезахисних шторках є дзеркала і це круто, як же без них, а?)

Багажник невеликий на 271 літр, але від такої крихітки і не чекаєш чогось більше.

На українському ринку Ignis представлений з силовою установкою “м’який” гібрид (Mild Hybrid). У автомобіля всього дві комплектації GL і GLX, двигун у всіх однаковий – чотирициліндровий 1,2-літровий бензиновий “атмосферник” на 83 к.с., привід тільки передній. Модифікація GL може бути з п’ятиступінчастою механікою або автоматом варіатором. Максимальна комплектація GLX, а саме така у нас на тесті, йде тільки з автоматом.

Ціна на такий автомобіль, як у нас починається від 499 900 грн.

Максимальна комплектація має клімат-контроль, старт-стоп, LED-фари, систему запобігання зіткнень і екстреної зупинки перед перешкодою, а також систему контролю смуги.

А як же малюк почуває себе на дорозі?

Повинна сказати, що цілком непогано, так йому важко дається набір швидкості, і я поки все ніяк не можу подружитися з педаллю газу, іноді доводиться продавлювати її в підлогу, щоб машина поїхала.

У місті машинка маневрена, легко перебудовується і завжди можна знайти місце для парковки.

Міська витрата палива у нас в середньому – 5,5 – 6 літрів

На трасі машина відчутно відчувала пориви вітру та доводилося тримати її в межах смуги. В цілому на швидкості 110 км / год машина їхала нормально, витрата палива у нас при такій швидкості вийшла 5,1 літра. Якщо потрібно було піти на випередження, вона легко набирала швидкість.

Але в цілому я б сказала, що ця машина все ж для міста і на мою думку, для жінок!

Мені ця машинка нагадує миленького жука, наприклад, сонечко.
Погодьтеся, що чоловік точно не захоче їздити на машині, яка викликає такі асоціації. Йому потрібен “секс”, а не мімішність.

А ви як думаєте?

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти