Названо топ-5 найпроблемніших турбодвигунів
Всі проблеми у перших турбомоторов різних марок – схожі, інформує Твоя МАШИНА.
Нова турбоера почалася з приходом екологічних норм Євро-5 в 2009 році. Тоді і стали з’являтися турбовані двигуни, що дозволяють мати хорошу екологію при високих потужних показниках.
Але ті перші турбомотори під Євро-5 можна виділити в особливу касту – вони були недосконалі по конструкції і страждали дитячими хворобами.
Ось список слабких місць:
– Недосконалі системи змащення, що викликають масляне голодування, нерідко вкупі з підвищеною витратою масла;
– Висока термонагруженість, яка веде до швидкої деградації гумок і пластикових деталей;
– Чутливість до якості і октанового числа палива;
– Нагар на форсунках і клапанах, відкладення в циліндрах і масляних каналах – і, як результат, течі, деформація клапанів, прогар поршнів, задираки циліндрів і розподілвалів.
Звичайно, у кожного двигуна крім типових можуть бути і власні проблеми. В цілому можна сказати, що всі болячки – якщо не ідентичні, то схожі.
Список загальновизнаних «невдах» довгий. Найвідоміші з них:
– Трициліндровий опельовський 1.0 R3
– Ford 1.0 EcoBoost, який страждав перегрівами
– «Інновація 2007 року» 1.4 TSI / TFSI Volkswagen / Audi
– Мотори BMW сімейств N45 і N46 періоду 2001-2011 років
– Володар багатьох премій «Двигун року» 1.6 THP EP6 Prince (Принц), створений концерном PSA спільно з BMW
Проколи траплялися і у Мерседеса, і у Тойоти, і у Рено. У всіх турбоновинок були передові характеристики, але це супроводжувалося зниженням надійності.
Читайте також: Водіям назвали 7 правил, як економити паливо взимку