Українцям розповіли з якими проблемами можна зіткнутися при покупці автомобіля після ДТП

Щодня у країні відбувається велика кількість аварій. Тому на вторинному ринку можна зустріти автомобілі, які побували в ДТП. Чи можна купувати такі екземпляри, розповість «Твоя МАШИНА».

Найбільше покупців таких машин приваблює низька ціна. Деякі дрібні недоліки не впливають на безпеку, зменшуючи ціну. У такому разі автомобіль після аварії може стати вигідною покупкою. Проте все одно варто враховувати можливі ризики та бути готовим до ретельної перевірки як технічного стану самого авто, так і документів для угоди.

Які дефекти допустимі

Допустимо брати машину з такими дефектами, як сколи, подряпини, невеликі вм’ятини на дверях, багажнику та розбитим бампером. Це просто зовнішні дефекти, які легко виправити.

Деякі власники навіть не ремонтують автомобілі перед продажем, щоб покупець мав можливість самому оцінити пошкодження. Також машину після ДТП можна брати, якщо власник був першим та єдиним, при цьому ДТП офіційно зафіксовано та є попередня калькуляція ремонту.

Якщо ж власник намагався максимально приховати факт ДТП, то є привід насторожитися. Слід перевірити товщину ЛКП. Якщо рівень фарбування знаходиться в межах 200 мкм, то кузов був підфарбований. Якщо шар товстіший за 300 мкм, то під шаром фарби є грунтовка, що вказує на значні пошкодження. Також слід проаналізувати місця, що були підфарбовані. Якщо це крило, капот і передній бампер, удар при ДТП був досить сильним. Пара пофарбованих елементів не вказують на сильне зіткнення при аварії. Невеликі вм’ятини без пошкодження фарби теж є приводом для занепокоєння.

Які пошкодження вважаються небезпечними

Після сильного зіткнення в автомобілі ушкоджуються силові елементи – лонжерони, дах, пороги та стійки. При порушенні геометрії кузова утворюються зазори, кришки капота і багажника можуть заїдати при відкритті та закритті, а на стеклах утворюються тріщини. Усунути такі пошкодження неможливо, і автомобіль залишається небезпечним для експлуатації.

Деякі пошкодження особливо небезпечні. До них належать відсутність активних та пасивних систем безпеки, порушення геометрії кузова. Кузов у ​​такому разі відновлений за допомогою не заводських деталей. Їздити на такому автомобілі не можна.

Перевірка історії автомобіля

Інформацію про автомобіль можна знайти у безкоштовній базі за допомогою VIN-коду, який вказаний на частинах кузова чи шасі. У базі можна переглянути всю інформацію про аварію, якщо вони були офіційно зареєстровані.

Зовнішня оцінка автомобіля на очній зустрічі з продавцем

Якщо справа дійшла до огляду машини насправді, то спочатку варто звернути увагу на стан сполучених деталей і наявність слідів зняття на елементах кріплення. Вони можуть зазначати ступінь ушкодження при ДТП. Товщинометр можна дізнатися товщину ЛКП, щоб зробити висновок про пошкодження авто. Свіжі сліди фарби на ущільнювачах також можуть свідчити про ремонт.

Дізнатися про проблеми з геометрією кузова можна з нерівномірного зносу шин. Маркування скла повинні бути скрізь однаковими. А фари та ліхтарі мають вказувати однакові дати та виробники.

Перевірити, чи спрацьовували подушки безпеки, можна по датчику, що горить, подушки безпеки і по маточці на кермі. Також вірна ознака ДТП – це двері, що погано закриваються, і пошкоджена або відремонтована ніша запасного колеса.

Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти