Як працює і навіщо потрібна коробка передач із подвійним зчепленням (DCT)

У світі високопродуктивних автомобілів, таких як Chevrolet Corvette C8 і Porsche 911 GT3 RS, термін “трансмісія з подвійним зчепленням” (DCT) став стандартом продуктивності. Цей тип коробки передач дозволяє перемикати передачі блискавично і без переривання подачі потужності на колеса автомобіля. У цій статті ми розглянемо, як працює DCT і чому він необхідний для високопродуктивних автомобілів.

Як працює коробка передач із подвійним зчепленням
DCT оснащена двома зчепленнями, кожне з яких призначене для свого набору передач: одне зчеплення керує парними передачами, а інше – непарними. Це дає змогу миттєво перемикати передачі без переривання потужності. Усередині коробки передач є два внутрішні вали, що приводять у рух шестерні. Один із валів керує парними передачами, а інший – непарними. Зчеплення активуються електронним або гідравлічним способом, що дає змогу миттєво перемикати передачі.

Навіщо потрібна DCT
Швидкі перемикання передач: DCT може перемикати передачі за частки секунди, що особливо важливо для гоночних автомобілів, де кожна десята секунда має значення.

Ефективність: DCT забезпечує до 10% підвищення паливної економічності порівняно з традиційними автоматичними коробками передач.

Без втрати потужності: Завдяки двом незалежним системам зчеплення, DCT дає змогу перемикати передачі без втрати потужності між ними.

В цілому, коробка передач з подвійним зчепленням забезпечує максимальну продуктивність і ефективність для високопродуктивних автомобілів. Це робить її кращим вибором для тих, хто цінує високі характеристики продуктивності та економічності.

Джерело SlashGear
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти