Найгірші дизельні автомобілі: назвали ТОП-10 ненадійних моделей
Британський портал WhatCar провів масштабне дослідження серед власників старих дизельних автомобілів віком до п’яти років. В опитуванні взяли участь понад 20 тисяч осіб, які розповіли про несправності, з якими вони зіткнулися за останні два роки. За результатами цього дослідження було складено рейтинг 10 найменш надійних моделей на дизельній тязі.
1. Ford Kuga (2013-2020)
Рейтинг надійності: 76,1%
Старіючий дизельний Ford Kuga попереднього покоління показує не найкращі результати. З 28% опитаних власників, які зіткнулися з проблемами, більшість повідомили про збої в роботі акумулятора і різних електричних систем, включно з супутниковою навігацією та інформаційно-розважальною системою. Тільки 20% машин було відремонтовано протягом дня, 52% – протягом тижня, а 28% автомобілів стояли на ремонті понад тиждень. Проте більшість ремонтів (89%) покривав сам Ford, а решта були виконані за 50 фунтів стерлінгів (2550 грн) або менше.
2. Skoda Karoq (2017-дотепер)
Рейтинг надійності: 76,9%
Дизельні моделі Skoda Karoq мали такий самий відсоток несправностей, як і їхні бензинові аналоги (22% проти 23%), проте дизелі виявилися серйознішими в плані поломок. Лише 37% дизельних Karoq були відремонтовані протягом доби, в той час як бензинові версії сягали показника в 64%. Основні проблеми пов’язані з електричними системами, не пов’язаними з двигуном, а 31% дизельних Karoq простоювали більше семи днів.
3. BMW 3 серії (2019 – теперішній час)
Рейтинг надійності: 78,0%
Дизельні версії BMW 3 серії виходять з ладу частіше, ніж бензинові (30% проти 11%). Найчастішими проблемами стали несправності вихлопної системи та супутникової навігації/інформаційно-розважальної системи. У результаті 33% дизельних моделей простоювали понад тиждень. З усіх несправних бензинових моделей 100% були відремонтовані за гарантією, тоді як у дизельних цей показник склав лише 44%.
4. Range Rover Evoque (2011-2019)
Рейтинг надійності: 80,6%
Дизельні версії Range Rover Evoque минулого покоління також проявили себе не найкращим чином. Із 27% власників, які повідомили про проблеми, основні скарги стосувалися електрики двигуна та вихлопної системи. Хоча Land Rover усунув усі неполадки безкоштовно, 19% автомобілів були на ремонті понад тиждень, а деякі власники не могли експлуатувати свої машини.
5. Volkswagen Golf (2020-дотепер)
Рейтинг надійності: 83,2%
Дизельні версії Volkswagen Golf показали менший відсоток несправностей порівняно з бензиновими моделями (33% проти 56%), проте їхній ремонт виявився дорожчим і складнішим. Лише 83% дизельних моделей були відремонтовані безкоштовно, а ремонт деяких машин обійшовся власникам у 1000-1500 фунтів стерлінгів (51 000 – 76 500 грн). На додаток до цього, 50% дизельних моделей простоювали понад тиждень.
6. Nissan Qashqai (2014-2021)
Рейтинг надійності: 83,2%
Дизельні версії Nissan Qashqai минулого покоління виявилися менш надійними, ніж їхні бензинові аналоги: у 50% з них виникли проблеми, порівняно з 13% бензинових. Основні проблеми пов’язані з електричними системами та гальмами. Третина несправних автомобілів простоювала понад тиждень, хоча Nissan покривав усі витрати на ремонт.
7. Skoda Superb (2015-2024)
Рейтинг надійності: 84,1%
Бензинові версії Skoda Superb виявилися надійнішими за дизельні. Лише 18% бензинових двигунів мали збої порівняно з 33% дизелів. Основні проблеми стосувалися двигуна та підвіски. Однак 40% автомобілів були відремонтовані протягом дня, і власникам не довелося платити за ремонт.
8. BMW 5 серії (2017-2023)
Рейтинг надійності: 85,6%
Проблеми з електрикою торкнулися близько двох третин дизельних BMW 5 серії, при цьому 31% моделей вийшли з ладу. Доброю новиною є те, що всі несправні автомобілі залишалися придатними для водіння, а 44% були відремонтовані протягом дня. BMW покрила вартість усіх ремонтів.
9. Range Rover Velar (2018 – теперішній час)
Рейтинг надійності: 88,1%
Власники Range Rover Velar повідомляли про проблеми з 12-вольтовою батареєю у 32% автомобілів. 63% автомобілів потребували більше семи днів на ремонт. Land Rover покрив 67% витрат на ремонт, проте деякі власники заплатили до 50 фунтів стерлінгів (2550 грн), а інші – понад 1500 фунтів стерлінгів (76 500 грн).
10. Land Rover Discovery (2017-дотепер)
Рейтинг надійності: 88,3%
Основні проблеми стосувалися двигуна та системи кондиціонування у 32% власників Land Rover Discovery. Також повідомлялося про несправності акумулятора, кузова, внутрішнього оздоблення та супутникової навігації/інформаційно-розважальної системи. Шістдесят відсотків автомобілів перебували в майстерні понад тиждень, але Land Rover покрив усі витрати на ремонт.