Автомобіль із заднім приводом: пережиток минулого чи вибір гурманів?

Задній привід, який довгий час залишався класикою автомобільної індустрії, поступово відходить у минуле. Але, незважаючи на перехід більшості виробників на передньопривідні платформи, задній привід все ще зберігає свої позиції в певних сегментах. Розберемося, що робить його особливим.

Читайте також:

Більшість водіїв роблять це неправильно: яка помилка під час обгону «вбиває» двигун автомобіля

Досвідчений перекуп назвав чотири помилки під час купівлі вживаного автомобіля

Штрафу не буде: суд дозволив водіям не показувати права на блокпості

Переваги заднього приводу

Балансування та керованість. Поділ завдань між передніми (кермовими) і задніми (ведучими) колесами забезпечує рівномірний розподіл навантаження. Це особливо помітно під час динамічного водіння.
Комфорт трансмісії. Карданний вал поглинає ривки, що робить рух плавнішим.
Спортивний характер. Керований занос, прискорення без пробуксовки – ключові аспекти, що роблять задній привід вибором любителів гострих відчуттів.
Ремонтопридатність. Окремі елементи трансмісії простіше замінити або відремонтувати.
Менший радіус розвороту. Ця перевага особливо важлива для великих автомобілів.

Недоліки класичної схеми

Складнощі на слизьких і пухких покриттях, де передній привід більш стабільний.
Складніша конструкція, що збільшує вартість виробництва і ремонту.
Обмежений простір у салоні через трансмісійний тунель.

Де задній привід живе і процвітає

Сьогодні задній привід зустрічається в трьох основних категоріях:

Спортивні автомобілі: BMW M4, Porsche 911, Chevrolet Corvette.
Преміальні седани: Mercedes-Benz S-Class, Lexus LS.
Рамні позашляховики та пікапи: Toyota Land Cruiser, Ford Ranger.

Джерело РБК-Україна
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти