Українцям розповіли, коли нормалізується ситуація із паливом

Заступник Міністра економіки України Денис Кудін визнав, що держрегулювання цін державою стало однією з причин посилення дефіциту палива.

За його словами, цінове регулювання обмежувало можливість імпортерів купувати дороге паливо та насичувати ним український ринок. “Котирування в умовах дефіциту – це середня температура по лікарні. Зрозуміло, що останні тонни можна купити лише дорожче. Регулювання цього не давало. Те саме стосується логістики. Сьогодні, щоб забрати дефіцитні вагони чи дефіцитну перевалку в порту Констанца, Гданська та інших, потрібно заплатити більше. Регулювання цього не дозволяло”, – пояснив замміністра.

Водночас, уряд розглядає можливість повернутися до регулювання цін на пальне після того, як імпортери завезуть на ринок України достатню кількість нафтопродуктів для подолання дефіциту.

За даними Кудіна, місячні обсяги постачання ДП в Україну перевищують споживання на 20%. “Цього достатньо, щоб людина, вистояла чергу, хоч і з обмеженнями, але заправила, скажімо, 20 літрів. Але мало, щоб прибрати черги”, – говорить Кудін.

З бензином ситуація гірша, оскільки обсяги постачання не покривають поточного споживання. Збільшити цей обсяг сподіваються за рахунок сусідніх країн. Зокрема, Польща має доставити в Україну 25 тис т бензину з держрезерву.

Також уряд реагуватиме на дії АЗС, які продають паливо за “надвисокими” цінами. За оцінкою Мінекономіки, середня ціна після скасування регулювання має бути на рівні 52 грн за літр для бензину та 58 грн/л – для дизеля.



Джерело auto.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти