Тест-драйв Porsche Taycan 4S: дорогий електрокар, який їздить майже безкоштовно

Електричний Porsche Taycan – це автомобіль, який дарує неймовірні емоції і який за секунду прискорення може відправити вас в космос. Редакції “Твоя МАШИНА” часом взагалі здавалося, що цьому автомобілю по плечу навіть міжпросторові стрибки, а не просто прискорення до 100 км/год за 4 секунди.

А якщо серйозно, шикарно укомплектований Porsche Taycan 4S, який опинився у нас на тесті і ціна якого, теж близька до космічної, майже п’ять мільйонів гривень, дуже технологічний електромобіль преміум сегменту з запасом ходу майже 400 км і зовнішністю спорткара.

Його екстер’єр та інтер’єр викликають просто “вау ефект”. Автомобіль з’явився в Україні в березні 2020 року, але його не так часто можна зустріти на дорогах загального користування, тому він викликає підвищений інтерес з боку інших водіїв потоку і пішоходів. І це не дивно, я б теж дивилася на таку красу)

Автомобіль, який потрапив до нас на тест, темно-синього кольору Gentian Blue Metallic, особисто мені колір дуже подобається, він переливається в залежності від освітлення і всі риси і лінії автомобіля виглядають у виграшному світлі.

А подивитися є на що, хижа випираюча губа, каплеподібний дах, яскраво виражені «стегна» колісних арок, шикарні колісні диски діаметром 21 дюйм і фірмовий багажник з червоною лінією, яка разом з ліхтарями утворює суцільну лінію з написом “Porsche” і від якої в темний час доби неможливо відвести погляд.

Лючок для зарядки у машини не один, їх два і вони розміщені на передніх крилах, так що думати про те, яким боком встати біля зарядки або як краще припаркувати авто, не потрібно. Кришки люків для зарядки автоматично їдуть вгору при торканні сенсора. Дверні ручки ховаються врівень з панелями кузова. А овальні фари отримали продовження у вигляді вертикальних каналів, які служать для поліпшення аеродинаміки, і якщо дані, які я знайшла не брешуть, тут кращий показник аеродинаміки серед всіх моделей бренду.

Габарити у машини такі:

Довжина – 4960 мм.

Ширина – 1970 мм.

Висота – 1380 мм.

Колісна база – 2900 мм.

Кліренс – 140 мм, але його можна регулювати пневмоподвіскою в ​​діапазоні 108-150 мм. Для нашої країни з “ідеальними” дорогами, це просто необхідна опція.

Двоколірний шкіряний салон в колірній комбінації чорний / бежевий вражає розкішшю, продуманістю і якістю матеріалів. Важливо розуміти, що всі налаштування і оснащення в машині електричні.

По центру розташувалася висока консоль з підлокітником, підстаканниками і електричним пунктом управління функціями автомобіля. Завершує консоль екран мультимедіа. А над ним на торпедо знаходиться секундомір для кола.

Цифрова приладова панель має три віртуальних колодязя, дані в яких можна налаштовувати на свій смак. По периметру приборки знаходиться кілька сенсорних кнопок, якими можна налаштовувати режими підвіски, включення фар і противотуманок.

Рульове колесо малого діаметра має фірмовий круглий перемикач вибору режимів роботи автомобіля, серед яких – Range, Normal, Sport, SportPlus, Individual. Звичайно, кожен режим змінює характер електрокара, і він веде себе на дорозі інакше.

Сидіння заслуговують на особливу увагу, на секундочку, вони 14-позиційні. В даний момент, можу сміливо стверджувати, що це одні з найбільш зручних сидінь, на яких я їздила. Особливо зручно розташуватися в ковшеподібному кріслі при максимально низькій посадці. Але якщо раптом ваша спина втомилася, водій і передній пасажир можуть вибрати один з режимів масажу, який приємно розминає і знімає напругу.

На перший погляд задній ряд здається маленьким, але я при зрості 173 см розташувалася комфортно, ногам місця було достатньо і стеля на голову не тиснула.

Porsche Taycan має термічне, тоноване і шумоізоляційне скління. Великий затемнений панорамний дах створює свою атмосферу в салоні і як мені здалося, відсутність шторки додає салону висоти.

Шумоізоляція просто на вищому рівні, ніяких сторонніх шумів, єдине, що ви будете чути, це зміна дорожнього полотна.

Не менш високої похвали заслуговує аудіосистема BOSE® Surround SoundSystem. Було враження, що деякі пісні я чую вперше, адже до цього ніколи не чула їх в такому звучанні.

У електромобіля не тільки два люка для зарядки, у нього ще й 2 багажника, задній на 407 л і передній на 84 л.

Як же їде Porsche Taycan 4S? У мене одна відповідь – шикарно. Автомобіль чудово тримає дорогу, він моментально прискорюється, на ньому легко маневрувати і не тільки завдяки тому, що це Порше і всі поступаються дорогою, але і завдяки своїм їздовим характеристикам.

Особливого ​​комфорту додають всілякі помічники та асистенти. Серед них:

– система допомоги при парковці, включаючи камеру кругового огляду;
– система допомоги водієві при зміні смуги руху;
– адаптивний круїз контроль, включаючи асистент руху в пробках.

Нам вдалося проїхатися по трасі в темний час доби і ми були в захваті від світлодіодного матричного світла і адаптивного дальнього світла, який працював, як годинник. Всю дорогу складалося враження, що ми їдемо по освітленій трасі.

Під капотом у електрокара два електромотори – по одному на кожній осі з сумарною потужністю в 530 к. с. в пікові моменти і 640 Нм максимального крутного моменту.

І напевно найголовніше питання, яке ми ставили собі перед тестом полягало в тому, як і де заряджати електрокар в наших реаліях.

Ми виїхали з Києва до Полтави з запасом ходу 390 км, до Полтави 350 км, тому теоретично нам повинно було вистачити. І поки ми стояли в столичних пробках витрата не зменшилася, але тільки ми виїхали на Бориспільську трасу і поїхали в самому лівому ряду, запас ходу почав таїти на очах. Тому в Пирятині ми зарядилися на швидкій зарядці, витратили на це хвилин 40 і поїхали в Полтаву. На ніч підключили авто до звичайної розетки в гаражі. У Полтаві ми теж знайшли потрібні зарядки і навіть одну публічну, тому ніякого дискомфорту пов’язаного з зарядками ми не відчули. Приємно здивувала і ціна, в цілому ми проїхали під 1000 км і на все витратили 700 грн, я порахувала і електроенергію в гаражі і вартість платних зарядок.

Тому тепер вже можу відповісти на своє запитання, електрокари дійсно дешевше, але ясна річ на зарядку потрібно більше часу. За ніч в гаражі від звичайної розетки він заряджався на 100 км ходу і для нашого маленького міста, цього запасу більше, ніж достатньо.

Я думаю ви вже зрозуміли, що цей автомобіль мене вразив і дивував кожен день своїми можливостями, комфортом і функціоналом. Не вистачить і десяти сторінок, щоб написати про всі “вау” цього електрокара, який закохує в себе з перших хвилин і не відпускає тижнями.


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти