Найдешевший електромобіль з Китаю в Україні: огляд та тест-драйв

Електричний кросовер MG ZS EV став першою машиною бренду, який потрапив на тест до редакції “Твоя МАШИНА” та нам є про що розповісти.

Але спершу хочу познайомити вас з історією бренду MG у світі та в Україні.

Компанія Morris Garages була створена у 1924 році у Великій Британії.
Morris Garages поступово завоював велику популярність завдяки своїм родстерам та кабріолетам. За маркою 43 світові рекорди швидкості. Бренд сприяв швидкому розвитку світової автомобільної промисловості та має найбільший у світі автомобільний клуб однієї марки MGCC (MG Car Club).

Протягом наступних років власники марки змінювалися кілька разів до 2007 року, коли MG стала власністю китайської компанії SAIC Motor.

На сьогоднішній день бренд MG є лідером з експорту автомобілів із КНР у понад 60 країн світу.

В Україні автомобілі MG з’явилися у 2011 році. Але вже у 2015 році пішли з ринку. У квітні 2021 року стало відомо, що автомобілі повертаються до нашої країни, а вже наприкінці липня було представлено лінійку моделей, доступних для українців.

Наше знайомство з брендом розпочинається з електромобіля MG ZS EV!

Поки що в Україні представлена ​​лише одна комплектація LUX, яка є максимальною і коштує близько 34 000$, так що можна сміливо стверджувати, що це найдешевший офіційний електромобіль в Україні.

Зовні цей кросовер нічим не відрізняється від бензинової версії. І якщо відразу ж заглянути під капот, стає зрозуміло, що кузов не розробляли спеціально під електромобіль, а просто замість бензинового агрегату поставили електродвигун PMS з піковою потужністю 105 кВт і моментом, що крутить, 353 Нм.

Заявлена ​​максимальна швидкість 140 км/год, а паспортний розгін до 100 км – 8,2 секунди. Ми вирішили перевірити, а допоміг нам у цьому спеціальний прилад для виміру розгону DRAG-ON 2, що вміє заміряти безліч найбільш затребуваних параметрів. Але що важливо, за своєю функціональністю він не програє аналогам, а ось за ціною він у 4-5 разів дешевше за аналоги!
Результат заїзду дивіться у нашому відео огляді MG ZS EV.

Дизайн автомобіля розробляють у Лондоні, тому зовнішність кросовера позбавлена ​​якихось “космічних” азіатських елементів. Машина виглядає стримано та консервативно, але при цьому стильно та симпатично.

Найяскравішим елементом передньої частини, принаймні для мене, є втоплені радіаторні грати з дрібною сіткою і великою емблемою в центрі. І крім краси та адаптивного круїзу, тут знаходиться порт для зарядки.

Виштампування на капоті і бампері додають вигляду складності та певної агресивності. А форма і малюнок фар головного світла показують, що є щось хижне у погляді цієї безшумної ластівки.

Відразу хочу відзначити, світло тут адаптивне і саме перемикає дальнє і ближнє, галогенові фари зі світлодіодними ходовими вогнями. Ближнє світло дійсно світить надто близько і на темній трасі їхати навіть страшно, доводиться вдивлятися в стовпчики зі світловідбиваючими елементами, щоб не пропустити поворот або вигин дороги.

Силует ZS EV виглядає динамічно, складається враження, що автомобіль прагне вперед, навіть коли просто стоїть на місці.

Також є релінги на даху та спойлер. 17-ті легкосплавні двоколірні диски виглядають дуже по “бензиновому”, згодні?

А ось ззаду мене найбільше вразив багажник об’ємом 448 літрів. Зізнаюся чесно, я не очікувала побачити такий в електрокарі. З боків є ніші з сіточками. Запаски немає, але є підлога, яку можна регулювати по висоті. Склавши задні сидіння можна отримати практично рівну підлогу.

Загальні габарити MG ZS EV:

Довжина – 4314 мм
Ширина – 1809 мм
Висота – 1644 мм
Колісна база – 2585 мм

Якщо ви подумали, що на цьому розповідь про екстер’єр закінчилася, ви помилилися, адже я ще не розповіла про плюшки максимальної комплектації.

Що ми маємо?

– Безключовий доступ.
– Підігрів переднього лобового скла.
– Підігрів заднього вікна.
– Функція фар “Проводи”.
– Підігрів бічних дзеркал.
– Бічні дзеркала з індикатором повороту.

Салон електрички практично не відрізняється від бензинової версії, його приналежність до екологічно чистих автомобілів можна визначити по шайбі перемикання коробки.

Салон дуже просторий, з гарною оглядовістю. Виконаний з екошкіри та має панорамний дах з величезним люком, який відкривається майже на половину даху.

Посадка досить зручна, ми протестували її першого ж дня на далекій відстані і залишилися задоволені. Водій може налаштувати собі сидіння за допомогою електрорегулювань, у переднього пасажира механічні налаштування.

Центральна консоль висока. На ній розмістили шкіряний підлокітник, два підсклянники, які можна закрити шторкою. Глянцевий блок із шайбою для керування коробкою передач та кнопками для вибору режимів та налаштувань. Вище розташувався блок клімат-контролю, а над ним 8-дюймовий екран мультимедіа з підтримкою Apple Carplay та Android Auto. Мова мультимедіа англійська.
Є камера заднього виду та задні парктроніки.

Кермо шкіряне, виглядає симпатично і приємно кермується. Регулювання лише за висотою. Приладова аналогова панель з маленьким електронним екранчиком.

Акуратне пакування акумуляторного блоку під підлогою автомобіля нітрохи не заважає заднім пасажирам, тут достатньо місця, щоб сісти зручно та комфортно. Спочатку відсутність підлокітника я пояснила собі тим, що підлога абсолютно рівна і задній диван розрахований на трьох, але за кількістю підголівників, я зрозуміла, що це не так.

Ще автомобіль має:

– Адаптивний круїз-контроль.
– Обмежувач швидкості.
– Розетка 12В.
– Датчик дощу.
– Підігрів передніх крісел.
– Функція автоматичного замикання дверей.

Як їде?

Автомобіль дуже м’який та плавний, підвіска справляється з нашими дорогами добре.

Звичайно автомобіль абсолютно безшумний, при цьому шумоізоляція на рівні навіть на трасі при швидкості 110 км/год можна тихо розмовляти і чути один одного.

Як і всі електрокари ZS EV шикарно стартує та залишає позаду всіх, хто стартував зі світлофора. У потоці ніхто не очікує, що цей кросовер так може, тому багато хто намагається стартувати раніше, а потім з подивом на обличчях наздоганяють на наступному світлофорі і з цікавістю розглядають, що це за автомобіль такий.

Але ця історія більше про мого колегу Олександра, це він любить поганяти та показати всім, як треба їздити. Я за спокійну та економічну їзду у режимі Eco.

У ZS EV три режими водіння:

– Еко
– Normal
– Sport

Відповідно в кожному режимі машина поводиться по-різному. У спортивному режимі важчає кермо, і машина стає різкішою і зухвалішою. А ось режими Еко та Нормал під час їзди я не можу відрізнити, тому що Еко не глушить газ і не робить машину “тугою” на ній приємно їздити і легко набирати, якщо потрібно перебудуватися або встигнути на світлофор.

На трасі у машині комфортно, є адаптивний круїз-контроль, утримання у смузі. Тому сів собі зручно та насолоджуєшся поїздкою. Потрібно піти на випередження чи випередити? Так легко! Це електрокар, натиснув на газ і миттєво прискорився.

Єдиний мінус траси – це маленька крейсерська швидкість, з якою ти можеш їхати, щоб запас ходу не танув на очах.

Ось так плавно ми перейшли до найцікавішого в електрокарах – запасу ходу.

Автомобіль оснащений батареєю на 44,5 кВт/год. Паспортний запас ходу за циклом WLTP – 268 км. Коли ми сіли в машину панель приладів показувала запас ходу на 240 км. Пересуваючись Києвом і стоячи в пробках у місті і на трасі ми постійно рекуперували енергію, до речі рекуперація тут трирівнева, тому що проїхавши 233 км, у нас ще залишилося 50 км ходу.

Швидкість руху трасою у нас була не більше 90-100 км, на випередження ми йшли вкрай рідко.

Тип зарядного пристрою в автомобілі Type2 (32А) та CCS (50А). Ми вибрали зарядку CCS із віддачею 50А. Думали, що зарядимося швидко, але в результаті, щоб зарядитися до 90% заряду і отримати бажані 230 км, ми простояли 1 годину 37 хвилин і витратили 185 грн. Якщо порахувати ціну одного кілометра, грубо виходить 1 грн.

Залишок шляху ми їхали не перевищуючи позначку 100 км/год і приїхали до Полтави із залишком 30 км. Вже в місті ми заїхали на зарядку CCS, але з віддачею 100А і за 40 хвилин ми зарядилися на 50% і збільшили запас ходу до 130 км. Витратили ми при цьому 99 грн. У грошовому еквіваленті 1 км нам знову коштував у районі 1 грн.

Під час їзди містом кілометри не тануть на очах, тому наступного разу ми поставили електромобіль на зарядку лише на третій день, хоча у нас у запасі ще залишалося 70 км, але ми хотіли зарядити автомобіль до повного.

До речі, під час зарядки на публічних станціях електромобіль не виводить жодної інформації про те, скільки часу до повної зарядки. А ось коли ми підключили в гаражі рідний зарядний пристрій, така інформація з’явилася, хоча час вона показувала дивний. У гаражі від звичайної зарядки 220 В за ніч автомобіль повністю зарядився.

Щоразу після тесту електрокара я зміцнююсь на думці, що це ідеальний автомобіль для міста, особливо коли у вас є доступ до розетки 220В під час робочого дня або вночі. Але ще більше укріплююсь у тому, що ідеальність електрокара закінчується там, де вам потрібно проїхати більше, ніж дозволяє реальний запас ходу.


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти