Відкладення у двигуні: як не «попасти» на капітальний ремонт
Вуглецеві відкладення на свічах, клапанах, поршневих кільцях і форсунках можуть з’явитися не тільки від бензину або дизеля сумнівної якості, але і від постійної експлуатації машини в режимі штовхання в міських заторах. Справа в тому, що на малих обертах двигуна паливо, що потрапляє в циліндри, згоряє не повністю. І основна проблема роботи мотора на збагаченій суміші – відкладення сажі. Як боротися з цією проблемою читайте далі.
Якщо ми говоримо про прості інжекторні двигуни, то в першу чергу нагар з’являється на клапанах. Ця проблема має властивості сніжної грудки: у міру подальшої експлуатації машини відкладень стає все більше і більше, вони перетворюються в своєрідні нарости, що перешкоджають нормальному наповненню циліндрів паливоповітряної сумішшю, а в більш запущених випадках призводять до неповного закриття клапанів. Загалом, оком не встигнете моргнути, як «тарілочки», відповідальні за надходження паливної суміші в камеру згоряння і випуск відпрацьованих газів, можуть прогоріти зовсім, що автоматично тягне перегородку головки блоку циліндрів.
Само собою зрозуміло, утворення відкладень інтенсивно відбувається і на форсунках інжектора. Через ці відкладень паливо неправильно розпорошується, що призводить не тільки до збільшення його витрати і втрати потужності, а й до порушення теплообміну в моторі. І вважайте себе щасливчиком, якщо ремонт обійдеться лише заміною клапанів або форсунок.
Втім, не «попасти» на дорогий ремонт, викликаний нагаром від неякісного палива або їзди в заторах, допоможуть сучасні засоби профілактики. Скажімо, в нагоді стане «Очисник інжекторів швидкої дії» або «Очисник форсунок безпосереднього уприскування і системи живлення».
Доведено, що регулярне профілактичне застосування якісних препаратів для очищення паливної системи значно подовжує термін служби як окремих дорогих вузлів, так і двигуна в цілому.