Найдешевший компактний кросовер від Renault: технічні характеристики та відео
Renault Captur другого покоління з’явився в Україні влітку 2021 року. Зовнішність компактного кросовера стала ще яскравішою, а також набула фірмових рис, властивих іншим моделям бренду.
Відео-огляд від “Твоя МАШИНА”:
Габаритні розміри зросли:
довжина – 4227 мм;
висота – 1576 мм;
ширина – 1797 мм;
кліренс – 174 мм.
Під капотом бензиновий двигун з турбонаддувом об’ємом 1,3 літри потужністю 130 к.с. і 240 Нм моменту, що крутить. Коробка 7-ступінчастий автомат з двома зчепленнями.
На тесті у “Твоя МАШИНА” середня комплектація з трьох можливих – “Limited edition Intense”, ціна якої на сьогоднішній день стартує від 599 100 грн. за програмою Renault Бонус.
Коли бачиш новий Captur у потоці на нього неможливо не подивитися, яскрава зовнішність притягує погляди, як магніт.
Двоколірний кузов робить машину ще красивішою, але найголовніше, що можна вибрати колір кузова з 10 варіантів, а колір даху серед 4-х або залишити в колір кузова. Таким чином можна створити собі практично унікальний автомобіль. І скажіть мені після цього, що основна цільова аудиторія машини – не жінки)
У салоні, все теж дуже симпатично та яскраво. На салон не тільки приємно дивитись, але ще й приємно чіпати.
Кермо взагалі випускати з рук не хочеться, і на дотик приємне і кермується чудово.
Сидіння зручні, вони у нас як завжди проходять тест 300 км по трасі, тому я можу з упевненістю сказати, що на них можна зручно сісти.
Мені ще дуже подобаються оздоблювальні матеріали, як на мене вони і виглядають симпатично і на дотик приємні.
Здивувала мене 7-ми дюймова панель приладів, вона тут повністю електронна, а залежно від режимів водіння, а їх тут три – Eco, Sport і My sense, змінюється підсвічування, але не тільки приладової панелі, а ще й на картах дверей.
А ось 7-ми дюймовий екран мультимедіа за допомогою Apple CarPlay і Android Auto, мене не здивував, хотілося б екранчик побільше або хоча б рамки зменшити.
Ззаду не менш затишно, ніж спереду і є щось круте, задній ряд можна посунути трохи вперед.
Ще в цій комплектації пропонується:
– клімат контроль;
– безключовий доступ;
– підігрів заднього скла;
– підігрів передніх сидінь;
– підігрів керма;
– дзеркала з підігрівом та електрорегулюванням;
– передній та задній парктроніки;
Додатково встановлені опції:
– автоматичне гальмо стоянки з функцією autohold;
– камера кругового огляду;
– система вибору режимів керування Multi-Sense;
– шкіряна оббивка керма.
Renault Captur – це компактний кросовер, а ось багажник у нього цілком місткий. Якщо задній ряд у стандартному положенні, об’єм багажника 422 л, якщо сидіння зсунуті вперед – 536 л. А якщо скласти задній ряд і поміняти положення фальшпідлоги можна збільшити простір до 1275 л і отримати рівну підлогу.
В керуванні машина дуже чуйна, маневрена, із зручним педальним вузлом. Певна річ, що в залежності від режимів їзди вона і на дорозі поводиться по-різному.
Підвіска трохи жорстка, але з такою керованістю я і не очікувала, що вона буде м’якою.
На трасі в ній комфортно, шумоізоляція нормальна, якщо дорожнє покриття хороше в машині тихіше, гірше – гучніше.
Частину шляху ми проїхали у темний час доби та відзначили, що діодне світло у Captur відмінне.
На трасі при швидкості 120 км/год витрата палива у нас вийшла 6,2 літри, при 140 км/год – 7,1 л.
У місті ми постійно змінюємо режими та стиль їзди, витрата палива у нас поки що в районі 10 літрів.
Але найголовніше у машині, особисто для мене, це ті емоції, які вона дарує. У мене за останні дні вони тільки позитивні, я не помітила нічого, що мене здивувало б у негативному ключі. Та й ходити вишукувати до чого докопатися, не в моєму стилі) А ось мій колега Олександр звернув увагу на те, що у Renault Captur задні барабанні гальма.
А ось захист двигуна тепер металевий, що круто для наших реалій.