Тест-драйв Volvo XC90: благородство і преміальність в кожній деталі
Редакція “Твоя МАШИНА” з нетерпінням чекала знайомства з преміальним кросовером Volvo XC90. Після тесту молодшеньких ХС40 і ХС60 , які схожі і одночасно різні, було цікаво, яким же виявиться флагманський кросовер шведської марки.
Знайомство, на наш жаль, виявилося досить коротким, у нас було всього два дні, щоб в повній мірі оцінити всі принади і знайти недоліки автомобіля. Думаю ви здогадалися, що недоліки шукати не хотілося, хотілося кайфувати і насолоджуватися найпопулярнішою машиною бренду в Україні. І забігаючи наперед, можу сказати, що тепер мені зрозуміло, чому саме цей кросовер приваблює українців.
А тепер по порядку!
Приваблива зовнішність
Не люблю повторюватися, але зовнішність Volvo XC90 я можу описати так, як описувала зовнішній вигляд XC60. Виглядає машина по скандинавські стримано і просто, але одночасно красиво і привабливо. У зовнішності немає ніяких зайвих деталей, все гармонійно і в якійсь мірі консервативно. У нас на тесті виявився автомобіль в комплектації “Inscription TOP”, яка зовні відрізняється від інших модифікацій наявністю хрому. Зізнаюся чесно, я не любитель хрому, але автомобіль в кольорі сірий металік з усіма елементами з хрому виглядає просто чудово. Увігнута решітка радіатора асоціюється у мене з забралом лицарського шолома і додає зовнішньому вигляду кросовера благородності та статусності.
Додають краси передньої частини автомобіля і Т-образні передні фари, які дизайнери бренду назвали «молотом Тора». Я читала, що старший віце-президент Volvo з дизайну Томас Інгенлат, перед виходом кросовера заявив, що тепер «кожен, подивившись в дзеркало заднього огляду, негайно дізнається в автомобілі ззаду XC90». І я впевнена що це так, але він нічого не сказав про задні ліхтарі, які я називаю про себе “роги Локі” і які можна дізнатися з тисячі.
Розміри автомобіля наступні:
Довжина – 4950 мм.
Ширина – 2140 мм.
Висота – 1776 мм.
Дорожній просвіт – 238 мм.
Колісна база – 2984 мм.
Легкосплавні диски діаметром 20 дюймів виглядають круто і не випирають з боків, а розміщені на одній лінії з колісними арками. На мій погляд таке розташування коліс додає своєї привабливості і родзинки в зовнішності.
Привабливий салон
Потрапляючи в салон Volvo XC90 стає зрозуміло значення слова “скандинавський мінімалізм”. Інтер’єр автомобіля виглядає дорого, стильно і якісно.
У нашій комплектації обробка салону з перфорованої шкіри Nappa сірого кольору. У нашому розпорядженні великий панорамний дах. Висока центральна консоль, на якій встановлена оригінальна рукоятка важеля перемикання передач, оброблена кришталем від шведської компанії Orrefors, а поруч з нею не менш оригінальна кнопка запуску двигуна, яку потрібно не натискати, а провертати. Також на консолі знаходиться шкіряний підлокітник в колір сидінь і сірі дерев’яні шторки, що закривають підстаканники. Такого ж кольору і дерев’яні вставки на торпедо і картах дверей. Дисплей мультимедіа злегка розгорнуто в сторону водія, що додає зручності під час його використання. Над ним розташувався один з 19-ти динаміків преміум акустики B & W.
Також зручності і комфорту додають сидіння з електрорегулюванням і пам’яттю, як на водійському так і на пасажирському місці. А ще і водій і пасажир, якщо раптом втомляться, можуть вибрати один з режимів масажу.
Задній ряд має достатню кількість місця, адже це ж кросовер, який за бажанням може бути навіть на сім місць.
У автомобіля величезна кількість корисних функцій, але самі розумієте, що за два дні складно все вивчити і в усьому розібратися.
З того чим користувалися і що сподобалося, це камера 360 відмінної якості, адаптивний круїз-контроль і штатний додаток Volvo On Call, який встановлюється на смартфон і за допомогою якого можна керувати автомобілем.
Багажник величезний, якщо скласти задній ряд сидінь можна отримати абсолютно рівну підлогу і при необхідності навіть влаштувати там спальне місце, довжини буде достатньо для зросту 190 см.
Приваблива динаміка
Під капотом “шведського лицаря” знаходиться турбодизель + (електричний стартер / генератор) на 2 літри з потужністю 235 к.с. (+ 14 к.с.) і 480 Нм + (40). Коробка 8 – ступінчаста автоматична “Geartronic”.
Привід у кросовера повний, а підвіска пневматична.
За допомогою кнопки Drive Mode на консолі можна вибрати один з режимів:
– Comfort;
– Eco;
– Off Road;
– Dynamic;
– Individual.
При виборі режиму водіння змінюються їздові якості автомобіля, ми для себе відзначили, що найкомфортніше і м’якше їхати в режимі Dynamic, коли пневмопідвіска опускається в найнижче положення.
Від їзди у мене залишилися лише приємні враження. Наш тест-драйв випав на дощові дні, але всередині машини було так комфортно знаходитися і відчувалася якась захищеність від навколишнього світу, адже не просто так це один з найбезпечніших кросоверів) Ясна річ, що багато чого залежало і від шикарної шумоізоляції і від їздових характеристик. На машині не страшно було проїжджати калюжі і турбуватися, що буде трясти на ямах, підвіска відпрацьовувала на “ура”.
Незважаючи на короткий термін тесту, ми вирішили проїхатися і по нічній трасі. Цей “тест” машина пройшла добре, світла було достатньо, а шум був в межах норми, до того ж можна включити шикарну музику і насолоджуватися нею, а не звуком від дорожнього покриття. Підкачало тільки адаптивне дальнє світло, воно відключалося з запізненням, тому нам блимала вся зустрічна смуга. Але на наступний день ми подивилися в налаштуваннях і виявили, що світло можна налаштувати.
Витрата палива на трасі при швидкості 120 км / год у нас вийшла 6,5 літра. А в місті за два дні у нас вийшло 10,9 л.
Ціна такої комплектації 2022 модельного року буде в районі 65 000 євро.
Підводячи підсумок хочу сказати, що з цією машиною хотілося б провести більше часу. Вона красива, вона комфортна, вона технологічна, безпечна і якісна.
Одним словом, ця північна холодна машина, дарує дуже навіть жаркі емоції і враження.