Новий DS 3 Crossback 2021 огляд і тест-драйв: французький гламур від Citroen
Французький кросовер DS 3 Crossback привертає погляди перехожих яскравою зовнішністю і це не дивно, адже з таким дизайном автомобіль просто створений для того, щоб виділятися в потоці. І якщо екстер’єр можуть оцінити всі, хто побачив автомобіль, його “космічний” інтер’єр і їздові якості доступні тільки при ближчому знайомстві. Редакції “Твоя МАШИНА” пощастило познайомитися з кросовером ближче і ми буквально підкорені цим компактним кросбеком.
В Україні преміальний суббренд Citroen з’явився в 2019 році і його поки не так часто зустрінеш на дорогах. Тому куди б ви не поїхали всі будуть з інтересом розглядати автомобіль і питати, що це за марка.
Чим DS 3 Crossback привертає увагу?
Нам на тест дісталася передньопривідна машина з дизельним двигуном на 1,5 літра і потужністю 130 к.с. Коробка – 8-ступінчастий автомат. Комплектація “Grand Chic”, з оформленням салону Performance Linе, ціна якої на сьогоднішній день 893 420 грн.
Як тільки я її побачила, я подумала: “Вау! Що це за червона красуня? “. Потім я підійшла до неї, щоб розглянути і у мене в руках уже був ключ і тут знову “Вау!”, адже ручки дверей, які до цього були заховані, висунулися, люб’язно запрошуючи сісти в салон. І коли я відкрила двері я не змогла стримати чергове “Вау” в моїй голові. Але про салон я розповім трохи пізніше, так як зовнішність цього автомобіля заслуговує довгих “дифірамбів”.
Передок машини виглядає приголомшливо. Складна форма фар, матричних, до слова, незвичайні вигнуті ходові вогні, масивна решітка радіатора, виштамповки на капоті роблять автомобіль яскравим і притягаючим погляди.
Профіль у DS 3 не менше цікавий. Чорний дах, 18-ті колеса з темними красивими дисками, спойлер над багажником і виштамповки виглядають круто. Складності додає цікаве дизайнерське рішення продовжити задні двері на вікно у вигляді хвилі або акулячого плавника.
І часто буває, що дизайнери вже відпочивають на задній частині автомобіля, але “попа” цього кросовера показує, що дизайнери працювали невпинно, поки не створили яскравий і красивий автомобіль. Мені особисто не вистачає ще однієї вихлопної труби, але і без неї задня частина виглядає круто. Задні ліхтарі об’єднані чорною смужкою з написом “Crossback”, виштамповки, заглушки, все дуже симпатично. Особливо, коли стає темно і включається оптика.
Що ж в салоні?
Салон тут просто “космос”. Головна його особливість, що практично всі елементи виконані у формі ромбів або мають натяк на форму піраміди.
Сидіння виконані зі шкіри, тканини і алькантари. Відразу зазначу, що посадка зручна, місця достатньо.
Стеля чорна. Карти дверей зроблені оригінально, як в цілому і все в цьому кросовері. Верхня частина дверей обшита алькантарою, яка переходить на торпедо в центрі якого розмістився екран мультимедіа. Під екраном знаходяться дефлектори вентиляції і сенсорні кнопки, які разом утворюють такий собі блок ромбів з хромованим обведенням. Нижче розташувалася кнопка запуску двигуна. На центральній консолі знаходиться бездротова зарядка, оригінальний важіль коробки передач і не менш оригінальні кнопки склопідйомників і гальма стоянки.
10,3 дюймовий екран мультимедіа підтримує Apple CarPlay і Android Auto. Є камера заднього виду гарної якості і парктроніки в коло.
Взагалі мультимедіа працює відмінно, правда іноді можна було щось випадково натиснути на сенсорних кнопках, поки тягнешься рукою до екрану.
Кермо приємне, як на дотик, так і в управлінні.
Приладова панель електронна та змінює колір залежно від режиму їзди.
Режимів всього три:
– Normal;
– Eko;
– Sport.
На спорті двигун звучить дуже “соковито” і машина поводиться зібрано і зухвало.
Повертаючись до салону, ще хочу відзначити, що в цілому в машині дуже затишно і комфортно, немає ніяких дратівливих або відволікаючих чинників. Особливо на комфорт впливає шикарна шумоізоляція. Ми їхали по трасі і потрапили під сильну зливу, по-перше, відмінно спрацювало матричне світло, а по-друге машина показала хорошу стійкість і чіпкість до дороги.
Взагалі передні фари світять чудово, нам довелося проїхати 200 км в темний час доби і ми відзначили, що очі взагалі не втомилися. Дорога добре освітлюється, а весь зустрічний транспорт або об’єкти вирізаються виключно і вчасно.
Можливо не зовсім комфортно буде заднім пасажирам, так як ззаду замало місця, але мені при моєму зрості 173 см місця цілком достатньо.
Багажник невеликий, гачки і ніші на жаль відсутні.
Як їде?
DS 3 Crossback відчуває себе прекрасно як в місті, так і на трасі.
Оглядовість відмінна, хоча спочатку я думала, що “плавник” на задньому вікні буде заважати. До габаритів звикаєш відразу, машина легко перебудовується і маневрує в міському потоці.
У місті ми використовували різні режими їзди, їздили спокійно і динамічно, середня витрата палива у нас вийшла 9,5 л / 100 км.
Підвіска на вищому рівні, відмінно справляється з усіма ямами і нерівностями, яких просто в достатку на наших дорогах.
На трасі машина стоїть стійко, легко йде на випередження. Адаптивний круїз-контроль працює виключно, що безпосередньо впливає на комфорт під час далекої дороги.
При швидкості 120 км / год витрата палива у нас вийшла 5,4 літра.
Якщо прочитавши все вищесказане, ви запитаєте: “Невже у цієї машини немає мінусів?”
Може і є, у кого їх немає? Але за час тест-драйву машина їх не продемонструвала, навпаки вона дивувала своїм дизайном, оригінальністю, якістю матеріалів та оснащенням.